Saako yksinäinen nainen baarissa miesseuraa
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai saa, jos haluaa.
Miten miehet tietävät että haluan?
Kyllä saa, helposti. Ja itse en ole mikään kedon kaunein kukka edes, ikää 48 ja paino sairaalloisen ylipainon rajoilla. Mutta jos menen yksin tuopille jonnekin, ja katselen ympärilleni avoimesti enkä uppoudu puhelimeen tai kirjaan, niin kyllä aina joku mies juttelemaan tulee. Ja usein siitä voi sitten seurata yhteinen yökin, jos niin haluan. (Parisuhteen saaminen jos ei ole viehättävä onkin sitten huomattavasti vaikeampaa, mutta siis yhden yön seuraa kyllä löytää helposti)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai saa, jos haluaa.
Miten miehet tietävät että haluan?
Yrität näyttää avoimelta ja ystävälliseltä, katselet ympärillesi. Jos joku mies kiinnittää sinuun huomionsa, et kavahda ja ala näyttää nyrpeältä tai uppoudu äkkiä puhelimeen - sellainen on merkki että haluat olla rauhassa - vaan ehkä vähän jopa hymyilet, tai ainakin yrität näyttää ystävälliseltä ja kiinnostuneelta muuten.
EI saa, koska kukaan mies ei #metoon vuoksi enää uskalla lähestyä naisia siellä. Miehille on opetettu, että naiset kokevat heidät toksisena patriarkaattina jonka suorittamat lähestymiset ovat uhkaavia ja ahdistavia.
En ole saanut, ellen itse käyttäydy lähes röyhkeän "hyökkäävästi" seksuaalisessa mielessä. Tätäkin on sattunut vain pari kertaa n.20 vuoden aikana, ja jutut ovat olleet poikkeuksetta vain yön kestäviä.
Jos ei ole flirtti ja todella hymyilevä ja iloinen, sekä itsevarma luonteeltaan, sellaiseksi on vaikea muuttua. Miehet tykkää sellaisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa, helposti. Ja itse en ole mikään kedon kaunein kukka edes, ikää 48 ja paino sairaalloisen ylipainon rajoilla. Mutta jos menen yksin tuopille jonnekin, ja katselen ympärilleni avoimesti enkä uppoudu puhelimeen tai kirjaan, niin kyllä aina joku mies juttelemaan tulee. Ja usein siitä voi sitten seurata yhteinen yökin, jos niin haluan. (Parisuhteen saaminen jos ei ole viehättävä onkin sitten huomattavasti vaikeampaa, mutta siis yhden yön seuraa kyllä löytää helposti)
Ja minä olen normaalipainoinen, pitkatukkainen perusnätti blondi joka pukeutuu naisellisesti, eikä mulle tule ikinä kukaan juttelemaan vaikka katselisin kuinka. Yksin olen saanut käydä yökerhoissa tanssimassa kymmeniä kymmeniä kertoja viimeisten 20v aikana, ikävuodet noin 20-35.
En ole minä ainakaan saanut. Ehkä jos hirveästi tekisi itseään tykö ja tyrkyttäisi seuraansa? Mutta älä ainakaan kuvittele että ilman suurta omaa aloitteellisuutta miehiä olisi jonossa.