Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla oli erään tyypin kanssa salasuhde 5v sitten. Täytyykö kertoa omalle miehelle?

Vierailija
29.03.2023 |

Mieheni ei tiedä mitään mutta tämä salasuhteen tyyppi on koko tämän ajan seuraillut minua eri paikoissa. Kävi jopa ovellani mutta onneksi olin yksin kotona enkä avannut ovea ja tajusi lähteä pois. Seurannut esimerkiksi kaupassa lähietäisyydeltä kun olen mieheni kanssa kaupassa ja ajelee kotini ohi. Mitäs tässä tilanteessa tekisi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kertoa. Sano että joku stalkkeri on hän. Käske miehesi vetää sitä lättyyn. Sattuuhan noita virheitä, jos tuota voi edes laskea.

Vierailija
22/30 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kieltää suhdetta koska kyseinen mies on käynyt kotonani muutamia kertoja ja ottanut minusta kuvia. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko nykyisen miehesi kanssa silloin, kun olit suhteessa tähän stalkkeriin?

Vierailija
24/30 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko nykyisen miehesi kanssa silloin, kun olit suhteessa tähän stalkkeriin?

Olin ollut jo vuosia yhdessä mieheni kanssa kun tutustuin valitettavasti tähän stalkkeriin. Ap

Vierailija
25/30 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille stalkkerille viesti, että jos hän ei lopeta, kerrot hänen vaimolleen.

Vierailija
26/30 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut tyypille että ilmoitan sukulaisille ja pomolleen kaiken mutta ei ole ymmärtänyt asiaa vaan jatkoi toimintaansa. Piti vaihtaa puhelinnumero mutta muuttaa en pysty toistaiseksi. Ap

Vierailija
27/30 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kertonut tyypille että ilmoitan sukulaisille ja pomolleen kaiken mutta ei ole ymmärtänyt asiaa vaan jatkoi toimintaansa. Piti vaihtaa puhelinnumero mutta muuttaa en pysty toistaiseksi. Ap

Häh? Eikös tuollainen uhkailu ole helppoa tulkita creepynä kans, mitä jos hän pelkää sinua aivan yhtälailla?

Vierailija
28/30 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkissä suhteissa näitä sattuu. Ei mitenkään harvinaista. Jos parisuhde on hyvä niin silloin tuon pystyy kertomaan.

Vierailija
29/30 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo stalkkaaminen on muuten lainvastaista. Tämä aloitushan on siis selvästi provo, mutta jos kukaan on oikeasti tuossa tilanteessa niin ilmoita että jos tuo seuraaminen jne ei lopu, niin asia menee poliisille.

Vierailija
30/30 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo stalkkaaminen on muuten lainvastaista. Tämä aloitushan on siis selvästi provo, mutta jos kukaan on oikeasti tuossa tilanteessa niin ilmoita että jos tuo seuraaminen jne ei lopu, niin asia menee poliisille.

Ai että lainvastaisia asioita ei vois tapahtua, muuten on provo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan