Minulla oli erään tyypin kanssa salasuhde 5v sitten. Täytyykö kertoa omalle miehelle?
Mieheni ei tiedä mitään mutta tämä salasuhteen tyyppi on koko tämän ajan seuraillut minua eri paikoissa. Kävi jopa ovellani mutta onneksi olin yksin kotona enkä avannut ovea ja tajusi lähteä pois. Seurannut esimerkiksi kaupassa lähietäisyydeltä kun olen mieheni kanssa kaupassa ja ajelee kotini ohi. Mitäs tässä tilanteessa tekisi?
Kommentit (30)
Vaikea kieltää suhdetta koska kyseinen mies on käynyt kotonani muutamia kertoja ja ottanut minusta kuvia. Ap
Olitko nykyisen miehesi kanssa silloin, kun olit suhteessa tähän stalkkeriin?
Vierailija kirjoitti:
Olitko nykyisen miehesi kanssa silloin, kun olit suhteessa tähän stalkkeriin?
Olin ollut jo vuosia yhdessä mieheni kanssa kun tutustuin valitettavasti tähän stalkkeriin. Ap
Laita sille stalkkerille viesti, että jos hän ei lopeta, kerrot hänen vaimolleen.
Olen kertonut tyypille että ilmoitan sukulaisille ja pomolleen kaiken mutta ei ole ymmärtänyt asiaa vaan jatkoi toimintaansa. Piti vaihtaa puhelinnumero mutta muuttaa en pysty toistaiseksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen kertonut tyypille että ilmoitan sukulaisille ja pomolleen kaiken mutta ei ole ymmärtänyt asiaa vaan jatkoi toimintaansa. Piti vaihtaa puhelinnumero mutta muuttaa en pysty toistaiseksi. Ap
Häh? Eikös tuollainen uhkailu ole helppoa tulkita creepynä kans, mitä jos hän pelkää sinua aivan yhtälailla?
Pitkissä suhteissa näitä sattuu. Ei mitenkään harvinaista. Jos parisuhde on hyvä niin silloin tuon pystyy kertomaan.
Tuo stalkkaaminen on muuten lainvastaista. Tämä aloitushan on siis selvästi provo, mutta jos kukaan on oikeasti tuossa tilanteessa niin ilmoita että jos tuo seuraaminen jne ei lopu, niin asia menee poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Tuo stalkkaaminen on muuten lainvastaista. Tämä aloitushan on siis selvästi provo, mutta jos kukaan on oikeasti tuossa tilanteessa niin ilmoita että jos tuo seuraaminen jne ei lopu, niin asia menee poliisille.
Ai että lainvastaisia asioita ei vois tapahtua, muuten on provo
Ei tarvitse kertoa. Sano että joku stalkkeri on hän. Käske miehesi vetää sitä lättyyn. Sattuuhan noita virheitä, jos tuota voi edes laskea.