Onko maailmassa mitään muuta maata, jossa katsotaan, että suklaalevyssä pitää olla PULLAN maku?
Pitääkö vastaavasti korvapuusteja pian myydä varustettuna Sinisen suklaan maulla?
Kommentit (53)
Mikä siinä on niin ihmeellistä, onhan noita makusuklaita kaikkialla maailmassa vaikka mitä.
Se pullasuklaa on hyvää, senkin kakkapylly >:(
Olen tekemässä tästä selvityspyynnön.
M36
Vierailija kirjoitti:
Ap ei kysynyt sitä.
Miten olisi, jos suklaa olisi suklaata, ja pulla pullaa?
Suklaatäytteinen korvapuusti on vielä ihan ymmärrettävissä, mutta korvapuustin makuinen suklaa tuntuu erikoiselta. Joku tietenkin tykkää, en kiistä. Kärpäset tykkää kkasta.
Pullava suklaa ei edes maistu kunnolla pullalta. Kaikkein paras Fazerin makusuklaista oli punaiset marjat. Ihmettelen miksi poistui valikoimasta.
Pauligille vinkki: Kahvi maistuisi suomalaiseen suuhun vieläkin paremmallata, jos se tuoksuisi saunalle ja tervalle sekä maistuisi viinalle.
Tämä nyt vain tuli mieleen tuon pullan makuisen suklaan innoittamana.
Vierailija kirjoitti:
Suklaatäytteinen korvapuusti on vielä ihan ymmärrettävissä, mutta korvapuustin makuinen suklaa tuntuu erikoiselta. Joku tietenkin tykkää, en kiistä. Kärpäset tykkää kkasta.
Miksi ostatte noita erikoissuklaita.
Itse ostan korkeintaan pähkinäsuklaata, en osta mitään joulu tai korvapuusti suklaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostatte noita erikoissuklaita.
Itse ostan korkeintaan pähkinäsuklaata, en osta mitään joulu tai korvapuusti suklaita.
Kokeilunhalusta, ja hyväksi havaittuja tietysti ostaa uudestaankin. Mä kun en muuten shoppaile niin ulkomaanreissuissa aina kiva etsiä ja maistella erilaisia paikallisia suklaamakuja.
Tulossa lisää sinisen makuja:
Nonparelli
Merirosvokarkki
Vaahtokarkki
Viineri
Sacher
Tippaleipä
Laskiaispulla
Runebergintorttu
Riisimuro
Mannapuuro
Jos olisi myynnissä cis-naisen sukupuolielimet hajuista tai makuista suklaata, eläisin pelkästään sillä.
Aha. Onko Suomessa siis voimassa laki, joka edellyttää valmistamaan ja myymään pullanmakuista suklaata?
Vierailija kirjoitti:
Ite oot kakkapylly!
AP olet ahdasmielinen tosikko. Kävisit joskus ulkomailla niin voisit todeta aivan itse että samanlaisia "outoja" juttuja löytyy ihan mistä vaan.
Sieltä teidän ihannoimastanne USA:stahan idea tuli, kuka hölmö muuten tunkee jäätelöön taikinaa? Niin? Hirveää pskaa! Ja vielä erilaisia taikinoita. Raakana. Että kuka-mitä-häh?! :)
Yhdysvalloissa on ainakin ollut korvapuustin makuisia Snickers-patukoita.
Korvapuustit mämmitäytteellä 👄