Leikkaukseen peruutusajalla
Voiko leikkaukseen päästä ns. peruutusajalla eli kannattaako soittaa ja kysyä? Onko joku päässyt? Kyseessä olisi laparoskopia.
Kiitos
Kommentit (6)
Jos ilmoittaa, että on valmis ottamaan peruutusajan, kuinka nopeaan aikatauluun kannattaa varautua? Kyseessä on Tyks.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos ilmoittaa, että on valmis ottamaan peruutusajan, kuinka nopeaan aikatauluun kannattaa varautua? Kyseessä on Tyks.
Ap
Eihän sitä voi koskaan etukäteen tietää, koska joku toinen peruu. Mutta ei sinunkaan tarvitse ottaa aikaa vastaan, joka ei sovi. Mutta asiasta pitää sanoa, että olet kiinnostunut peruutusajoista, koska ne kiinnostavat muitakin.
Itse olen päässyt nivelleikkaukseen peruutusajalla, taisi olla noin kolme päivää ennen, en muista, siitä jo aikaa.
päivistä muutamaan vuoteen, ei aina sitäkään kautta pääse.
Kannattaa soitella ahkerasti. Sain itselleni aikoinaan leikkauksen 6 viikon päähän kun lääkäri oli ajatellut että eläisin vuoden liikuntakyvyn vievän tulehduksen ja kipujen kanssa ja vieläpä ilman lääkitystä.
Keväällä ja syksystä on flunssia joten leikkaukset peruuntuu eikä ne todellakaan soittele perään vaikka olisi ilmoittanut että ottaa peruutusajan. Pitää olla aktiivinen ihan itse.
Tuosta pitää ilmoittaa, että olet valmis ottamaan peruutusajan. Muuten niitä ei tarjota.