Minkä pituinen tuo Iltalehden "liian lyhyt mies" sitten on?
En nyt viitsi maksaa sentään siitä tiedosta.
Nimim. Oma mieheni on 5 cm minua lyhyempi
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/17421f0d-51f9-4b1c-bd9f-637498ceb5c8
Kommentit (42)
Ei se koskaan ole pelkästään se lyhyys. Aina siinä on taustalla jotain muutakin.
Minä olen 166cm ja mun sulhanen on 164cm. Ei ongelma kummankaan mielestä - kait? Ei olla edes keskusteltu koko asiasta. Hän on muutenkin pienempi. Minä painan 53 kg ja hän 48 kg. Siitä asiasta sen sijaan on käyty vääntöä, koska hänen mielestään minun pitäisi painaa enintään 47 kg.
Ei minua haittaa miehen lyhyys. Ihan eri asiat on tärkeät tässä iässä.
T. 50v nainen
Minun isänin on 141 senttiä pitkä ja minusta kasvoi suvun pisin 151,5 sentin pituudella...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
158 cm.
Juksaat
Niin teen.
On pieniä miehiäkin. Minun isäni sotilaspassissa oli merkitty hänen pituudekseen 152cm.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 166cm ja mun sulhanen on 164cm. Ei ongelma kummankaan mielestä - kait? Ei olla edes keskusteltu koko asiasta. Hän on muutenkin pienempi. Minä painan 53 kg ja hän 48 kg. Siitä asiasta sen sijaan on käyty vääntöä, koska hänen mielestään minun pitäisi painaa enintään 47 kg.
Sun miehesi haluaisi että sun bmi olisi max 17?
Onpa terve suhde teillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se koskaan ole pelkästään se lyhyys. Aina siinä on taustalla jotain muutakin.
Kyllä joskus voi hyvinkin olla pelkästään se lyhyys.
Vierailija kirjoitti:
On pieniä miehiäkin. Minun isäni sotilaspassissa oli merkitty hänen pituudekseen 152cm.
Tuo alkaa olla jo Suomen ennätys alallaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa terve suhde teillä.
No, hän näki minun nuoruudenkuvani, jolloin painoin alle 50 kg ja hän haluaisi, että näyttäisin samalta vieläkin. Mutta kun se ei ole se paino, vaan olen muutenkin muuttunut, rupsahtanut,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa terve suhde teillä.
Ja miten joku muu voi tietää toisen painon. En ainakaan itse tiedä omaani.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua haittaa miehen lyhyys. Ihan eri asiat on tärkeät tässä iässä.
T. 50v nainen
Niin. Yleensä se haittaakin vain siinä kohtaa jos pitäisi lapsia tehdä.
Jos hän on isä, niin onhan hän kelvannut?