Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ummetuksen seurauksena virtsaumpi?!

Vierailija
29.03.2023 |

Mulla on ollu nyt eilen ja tänään sellanen ummetus, ettei mitään tuu. Olin viikonloppuna sairaana enkä liikkunu yhtään, joten varmaan siitä johtuu. Mulla kuitenkin tapahtuu niin, että jos on paha ummetus, niin se jotenkin painaa virtsarakkoa eikä pissaaminenkaan onnistu kunnolla. Eilen kyllä onnistu vielä ja tänään aamulla ennen töihin lähtöä, mutta nyt töissä ei oo enää onnistunu vaikka kuinka yrittäis. Onkohan mulla jotenkin poikkeava anatomia vai mistä tää johtuu? Joskus nuorempana olin varmaan kolme päivää käymättä kunnolla pissalla ummetuksen takia. Saa kertoa myös nopeita vinkkejä ummetukseen, toivon niin paljon että tilanne helpottais iltapäivällä ku pääsee töistä kotiin. Tää on todellista tuskaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis vaikka Microlax- peräruiskeet apteekista? Helppo käyttää ja toimivat nopeasti. Loppuu se tuskainen olo.

Vierailija
2/6 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi hätään kylmää kahvia mustana ja vettä. Kahvi auttaa muutenkin, mutta kylmä kahvi on jostain syystä tehokkaampi tapa. Juo 2dl kahvia ja puoli litraa vettä päälle. Voi tulla jo siinä juodessa lähtö vessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olis vaikka Microlax- peräruiskeet apteekista? Helppo käyttää ja toimivat nopeasti. Loppuu se tuskainen olo.

Oon joskus käyttäny, mutta jostain syystä ne ei auta ollenkaan ja aiheuttaa vaan kamalaa kirvelyä.

Vierailija
4/6 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystykseen.Hengenvaarallinen tila.

Vierailija
5/6 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vaarallinen nestevaje. Juo vettä, kahvia,öljyä. Syö luumuja

Vierailija
6/6 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noissa joku yhteys, koska normaalisti kun käy ulostamassa niin rakko tyhjenee samalla.