Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon tykännyt työstäni mutta nyt inhoan sitä

Vierailija
29.03.2023 |

Ei oo tekemistä. Ehdotin lomautusta- aioin hakea muita töitä mutta sitä en sano mutta ei pomo suostunut.

Kommentit (24)

21/24 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Onnistuisiko pomon kanssa sopia edes nelipäiväisestä työviikosta? Toki palkkasi pienenisi, mutta olisipa yksi kokonainen päivä kuitenkin, jolloin ei tarvitsisi olla käytettävissä eikä pyöritellä peukaloitaan. 

Vierailija
22/24 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Onnistuisiko pomon kanssa sopia edes nelipäiväisestä työviikosta? Toki palkkasi pienenisi, mutta olisipa yksi kokonainen päivä kuitenkin, jolloin ei tarvitsisi olla käytettävissä, mutta kuitenkin pyöritellä peukaloitaan. 

Voi kuule, oon puhunut tästä paljon. Saan sivutyössä päättää itse määrän, vain minimi ja maksimirajat on annettu. Mutta vastaus on aina katotaan nyt vielä. Sain puhuttua itselleni viime syksynä lomautuksen niin että tein kolme päivää viikossa mutta pomo pyysi takaisin kuuden viikon jälkeen - eikä työtilanne ollut yhtään parempi silti. Kun ehdotan että voisin ottaa palkatonta hänelle tulee hätä keksiä jotain ja sit tulee noita lyhkäisiä minihommia. En pysty sitä sivutyötä tekemään tässä työpaikassa, se vaatii fyysistä läsnäoloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Kelalla töissä?

Vierailija
24/24 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vielä. Nykyinen työ on kyllä koulutusta vastaavaa, samoin palkka. Töitä ei vain ole tarpeeksi.

Paljonko sulle maksetaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme