Kauanko pystyt olemaan panematta/runkkaamatta
nyt mennyt n.2 viikkoa edellisestä ja täytyy sanoa, että rupee kasseissa kihelmöimään melkoisesti ja kulli tahtoo seisoa todella helposti. Varsinkin aamulla kun herää niin täysi kivikova seisokki päällä ja kiimaliimaa kullin päässä. Saas nähdä kauanko vielä pystyy oleen päästämättä spermaa....
Kommentit (33)
Olin kans joskus sinkkuna ihan testimielessä ilman seksiä. Taisi n. kahden viikon kohdalla käydä niin, että seksi tuli uniin ja olin lauennut boksereihin :D Ikää siis jo yli 30 joten ihan pikkupojasta ei kyse.
Nykyään parisuhteessa seksiä keskimäärin 4-5 kertaa viikossa ja se on sopiva. Kerran pidettiin viikon tauko ja kesto oli 10 sek kun pääsi sisään.
Kyllä pari kertaa viikossa täytyy pussit tyhjentää joko vaimoon tai käteen tai fleshlightiin.
3-4 krt viikossa pakko päästää spermat. Muuten rupee pelkästään ajatukset pyöriin siinä eikä pysty keskittymään kunnolla mihinkään muuhun. Mieluiten tietysti pillun kanssa, mutta jos ei saatavilla niin runkkaamalla sitten tyhjennettävä.
11 v runkkasin ekan kerran. Eipä sen jälkeen monta päivää ole väliä jäänyt. Ekat vuodet tietty pelkällä kädellä, myöhemmin myös naisten kanssa. Nykyään voi olla seksiä parikin kertaa päivässä, silti täytyy runkata aina välillä.
Vaikka ikuisesti. Aluksi tekee tiukkaa, mutta mitä kauemmin on ilman, sitä vähemmän sitä kaipaa.
Minä opin kyllä runkkaamaan jo 6 vuotiaana vaikka spermaa ei kyllä tullut ekan kerran kuin vasta 12 tai 13 vuotiaana mutta edes ennen sitä välillä 6-12v en kyennyt olemaan runkkaamatta kuin max 2-3 päivää.
Pisin aika jonka olen ollut tyhjentämättä pusseja 12v jälkeen oli lähes 3v inttiaikana kun yhdet lomat siirtyivät eikä alokasaikana ollut hetkeäkään yksityisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Pisin aika jonka olen ollut tyhjentämättä pusseja 12v jälkeen oli lähes 3v inttiaikana kun yhdet lomat siirtyivät eikä alokasaikana ollut hetkeäkään yksityisyyttä.
Siis 3vk. En minä mikään Gandhi sentään ole.
Vain ikuisesti.
Ei siihen ole (kirjoitetussa historiankirjoissa asiaa tarkasteltuna) vielä yhden yhtäkään ihmistä
..menehtynyt.
Nyt viiskymppisenä kolmisen päivää - nuorena miehenä päiväkin meinasi olla liikaa.
Kyllä joka toinen päivä tyhjennän säkkini. Joko naisen kanssa tai omin käsin...
Nyt rupee oleen jo tukalat oltavat. Illallakin seisoi kokoajan. Varovasti vähä runkkasin niin tuntui, että ei kauaa kestäis sitä. Aamullakin seisoi täysillä. Touhutippoja tulee reilusti. Ei enää montaa päivää tätä voi kestää sitten kyllä pakko päästää spermat....
Armeijassa ollessa tulin punkassa lakanoihin koskematta penikseen. Kaksi päivää on ihan maksimi, seisoo jokaisesta pienestä seksiajatuksesta ja tyttiksen collarihupparistakin. Tuntuu ihanalta saada runsas siemensyöksy ja se tulee jo päivän tauolla. Ihanaa panna aamuseisokilla, jos tyttöystävä on sillä tuulella. Yleensä on.
Vierailija kirjoitti:
nyt mennyt n.2 viikkoa edellisestä ja täytyy sanoa, että rupee kasseissa kihelmöimään melkoisesti ja kulli tahtoo seisoa todella helposti. Varsinkin aamulla kun herää niin täysi kivikova seisokki päällä ja kiimaliimaa kullin päässä. Saas nähdä kauanko vielä pystyy oleen päästämättä spermaa....
Minulla on fetissiä tuohon aloituksessa mainittuun. Jotenkin sairaalla tavalla nauttii siitä tunteesta, kun on niin valtavan kiimassa ja kovana kullinpää tahmassa. Kiveksissä tuntee kihelmöinnin lisäksi vähän jomotusta. Pidättelen runkkaamasta ja seksistä päiviä. Huomaa, että tyttöystävä käy levottomaksi ja kulkee käsi vaivihkaa haaroissa. Aina riisuessa kohoaa pystyyn. Hän yrittää koskea penikseen. Sitten, kun mennään seksiin, panen niin kuin huomista ei olisi, orgasmissa lähtee näkö ja eka lasti on upea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on fetissiä tuohon aloituksessa mainittuun. Jotenkin sairaalla tavalla nauttii siitä tunteesta, kun on niin valtavan kiimassa ja kovana kullinpää tahmassa. Kiveksissä tuntee kihelmöinnin lisäksi vähän jomotusta. Pidättelen runkkaamasta ja seksistä päiviä. Huomaa, että tyttöystävä käy levottomaksi ja kulkee käsi vaivihkaa haaroissa. Aina riisuessa kohoaa pystyyn. Hän yrittää koskea penikseen. Sitten, kun mennään seksiin, panen niin kuin huomista ei olisi, orgasmissa lähtee näkö ja eka lasti on upea.
Se huono puoli tässä on että jos pidättelee ihanan pillun huulille asti niin kauanko kestää panna ennen kuin sperma lentää. Lastin koko on varmasti iso se tuntuu hienolta roiskia....
Korkeintaan pari päivää. Yleensä runkkaan tai harjoitan seksiä vähintään kerran vuorokaudessa, mutta monesti useamminkin. Ennätys taitaa olla 7 laukeamista vuorokauden sisällä. M48
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se huono puoli tässä on että jos pidättelee ihanan pillun huulille asti niin kauanko kestää panna ennen kuin sperma lentää. Lastin koko on varmasti iso se tuntuu hienolta roiskia....
Näin on. Pystyn onneksi uusintaan kiimassa. Tuntuu niin hyvältä pysyä kovana ja jatkaa. Aluksi on herkkää.
Kiveksien jomottaminen ei ole normaalia eikä liity sperman tuotantoon tai purkautumatta jäämiseen mitenkään.
Hakeudu andrologin eli miestentautien erikoislääkärin vastaanotolle - kuulostaa huolestuttavalta.
M48
"Harrastuksen" aloittamisen jälkeen armeijassa tosiaan oli hankalaa, kun oli pitkä gines ja kuten joku toinenkin kirjoitti, hyvin vähän sitä yksityisyyttä.
Puolitoista viikkoa runksimatta ja sitten heräsin keskellä yötä siihen kun oli viittä vaille orgasmi tulossa. Nähnyt varmaan jotain märkää unta juuri sitä ennen. Laittelin jo innostuksesta hyppivää kikkelin kärkeä takasin kalsareihin kunnes jokin kytkin päässä aktivoitui ja kuitenkin aloin pyörittelemään sormenpäillä sitä kärkeä. Ei kauaa kestänyt kun sain samanlaisen orgasmin kuin muistelin saaneeni sillä ihan eka kerralla ja kalsarit kastui ihan järjettömän suuren tuntuisesta lastista.
Kirosin siinä hetken ja jatkoin nukkumista. Ei siinä mitään muutakaan voinut tehdä.
Varmaan vajaa pari viikkoa on ollut maksimi teini-iän jälkeen, etten ole lauennut. Silloin kyllä meinaa lähteä kuti heti kun vähän koskee, kerran laukesin jo kun olin vasta työntymässä puolison pyllyyn juuri reilun viikon laukeamistauon jälkeen. Sinänsä suurta väliä ei sillä ole, pääseekö paineet puolison kanssa vaiko omin käsin, vaikka onhan rakastelu melko lailla aina parempaa kuin runkkaaminen.