Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mites 19v-22v nuorenne äänestävät?

Vierailija
27.03.2023 |

Vai äänestävätkö lainkaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi äänesti tänään ja vanhempi ilm huomenna, en tiedä mitä/ketä vanhempi äänestää, kertoonsen, jos kertoo jossain välissä, mutta puolue ei kuulema ole ainakaan sdp, kiitos Marinin.

Nuoremman äänen saaneen tiedän, mutta miksi sen täällä kertoisin.

Minulla on ajattelevat ja älykkäät lapset.

Vierailija
22/26 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoon käytiin yhdessä äänestämässä, itse kertoi että vihreitä äänesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut mitenkään kertonut ketä äänestän, kun tiennyt itsekkään varmasti. Poika oli kaverinsa kanssa äänestänyt samaa, mitä itsekin harkitsen. PS ,puolue

Vierailija
24/26 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
25/26 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 20v täyttävä tyttäreni äänestää nyt ensi kertaa. Se kuunteli pari vaalitenttiä ihmeen kiinnostuneena. Mutta ei se oikein vieläkään tiedä mitä eri puolueet edustaa. On myös tehnyt vaalikoneita. Ilmeisesti äänestää vasemmistoliittoa, mutta ei tiedä vieläkään. Bestiksensä äänestää persuja. Minä oon aina äänestänyt sdp:tä, mutta nut ajattelin tehdä poikkeuksen ja äänestää persuja tai kd:tä.. En tiedä miten siinä lopulta käy, vai meneekö taas demarille.. Tätä ei kysytty, tiedän. Pointtina oli vaan se että en aivopese tyttöä äänestämään samoin kuin minä, vaan kannustan löytämään puolueen joka ois lähimpänä tämän hetken arvojaan.

Vierailija
26/26 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta 20v täyttävä tyttäreni äänestää nyt ensi kertaa. Se kuunteli pari vaalitenttiä ihmeen kiinnostuneena. Mutta ei se oikein vieläkään tiedä mitä eri puolueet edustaa. On myös tehnyt vaalikoneita. Ilmeisesti äänestää vasemmistoliittoa, mutta ei tiedä vieläkään. Bestiksensä äänestää persuja. Minä oon aina äänestänyt sdp:tä, mutta nut ajattelin tehdä poikkeuksen ja äänestää persuja tai kd:tä.. En tiedä miten siinä lopulta käy, vai meneekö taas demarille.. Tätä ei kysytty, tiedän. Pointtina oli vaan se että en aivopese tyttöä äänestämään samoin kuin minä, vaan kannustan löytämään puolueen joka ois lähimpänä tämän hetken arvojaan.

Antakaa äänenne persuille!

Ja ei ainakaan Marinin puolueelle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä