Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö nainen ihastumaan mieheen, jonka kanssa ei ole koskaan jutellut?

Vierailija
27.03.2023 |

Eikä tiedä miestä etukäteen esim. julkisuudesta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy, jos jonkinlainen kontakti on muodostettu.

Vierailija
2/13 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko vaikkapa samassa bussissa töihin aamuisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin, ei ongelmaa. Itse olen kovin ihastunut Daavid- patsaaseen, vaikka.. niin, hän ei ole koskaan sanonut sanaakaan. On vaan niin täydellinen, en kyllästy katsomaan.

Vierailija
4/13 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään. Hän voi olla ihastunut mielikuvaan kyseisestä ihmisestä, tai ihastumisen tunteeseen sinänsä, mutta ei tietenkään siihen todelliseen mieheen.

Vierailija
5/13 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään. Voi kyllä ihastua johonkin omaan kuvitelmaansa tästä tuntemattomasta ihmisestä, mutta ei siihen ihmiseen itseensä, kun ei kerran siitä mitään tiedä.

Vierailija
6/13 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin jos on tarpeeksi hyvännäköinen.

Vierailija
7/13 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin kerran erääseen mieheen ennen kuin olin tavannut tai nähnyt hänet , riitti että ilmestyi riittävän lähelle kun välillemme syntyi jännitettä . Olimme töissä samassa suuressa työpaikassa ja sydämeni rupesi yhtäkkiä hakkaamaan , poskia kuumotti ja olin aivan hermostunut . Hän ei tullut tuolla kerralla riittävän lähelle että olisin nähnyt paremmin kuin että oli tummat hiukset ja tämäkin oli heijastuma kiiltävästä pinnasta kulman takaa . Tapasimme sitten myöhemmin ja johti muutamaan seksikertaan , mutta hän oli tahollaan varattu niin loppui tämä kun sain tietää . Tapasin hänet vuosia myöhemmin sattumalta . Olin kävellen liikkeellä ja taas alkoi sydän jyskyttämään , posket kuumottamaan ja hengitys kiihtymään . Hän tuli hetken päästä näkyviin rakennuksen takaovesta . Jatkoin vain matkaani .

Vierailija
8/13 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko vaikkapa samassa bussissa töihin aamuisin?

Sivusta kommentoin, kerran bussissa oli niin ihana, muun tyylinen mies että ihastuin ensisilmäyksellä. Siinä lyhyessä hetkessä sain kyllä vähän vahingossa tietää hänestä paljon muutakin kuin ulkonäön, en välttämättä olisi pelkän ulkonäön perusteella niin kovasti vaikuttunut. En ole nähnyt miestä sen koommin.

Vierailija
9/13 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, kyllä.

Vierailija
10/13 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama myös toisinpäin.

t. Mies

Vierailija
11/13 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty. Olen sapioseksuaali. Pakko ainakin kuulla puhetta, nähdä eleet ja päästävä seuraamaan vapaata ajatuksenjuoksua.

Vierailija
12/13 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai, rahatkin lähetetään ja otetaan velkaakin huijarin takia

Vierailija
13/13 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset