Mitä 5v kummipojalle syntymäpäivälahjaksi?
Kummin velvollisuudet ne jälleen kutsuu :) Pitäisi siis saada 5-vuotiaalle kummipojalle joku tosi ihana lahja, mikäköhän se mahtaisi olla? En vain pysty itse keksimään mikä olisi hyvä lahja nuorelle miehelle! Kiitos paljon ideoistanne.
Kommentit (217)
Yhh miten epäviehättävältä sä vaikutat :/.
Vierailija kirjoitti:
Aku Ankka Juniori -lehti on sopiva tuon ikäiselle, tilauksesta on iloa pitkään. Joku kunnollinen tietokirja on myös hyvä, aihe pojan kiinnostuksen mukaan.
Miksei voisi olla periaatteessa ihan normaali "aikuisten" Akukin? Itse tykkäsin tuon ikäisenä Aku Ankka -lehdistä (siihen aikaan ei ollut junioriversiota). Erityisesti pidin isoista Minä Aku Ankka ja Minä Roope Ankka -kirjoista, joissa oli Barksin klassikkosarjoja.
Vanha koira ei oppi uusia temppuja
https://www.tynnyri.fi/Pieni-jakkara joku tollanen _suomalainen_ joka kestää ei mitään kiina roskaa.
Käsi kädessä ei tarvitse katsoa ympäri.
Jyy äär cörrect. Wee äär veri sÖrry
Vierailija kirjoitti:
Kysy suoraan vanhemmilta, mitä se toivoo.
Ainakin oma 5-v veljenpoikani tykkää nyt Legoista ja erilaisista Lego-hahmoista. Hänkin hänelle Minecraft/Mario Bros-legoja ja kylvyssä käytettävän legoveneen. Tykkäsi kovasti. Eikä edes maksanut paljon mitään.
Elkää tehkö noin!
Vierailija kirjoitti:
Meidän pojat on ainakin tykänneet näistä isoista lelu-autoista ja työkoneista: https://t.ly/EMxw- Toinen kova suosikki on myös ollut sellainen robotti peli.
Hyvältä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Lastensuojeluilmoitus ei nimittäin noin sovinistista käytöstä sallita! tarhassa jo opetetaan että pojat voi olla tyttöjä joten ei ole mitään poikien lahjoja....
Provo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Budjetti?
Ei taida 5 vuotiasta vielä kiinnostaa suomen ylivelkainen budjetti
kyllä se on jo tuossa iässä hyvä näyttää elämän todellisuutta, ettei lapsesta kasva vihervasemmistolainen
jos se olisi 2v, niin 800g soraa olisi sopiva lahja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy vanhemmilta, he tietävät parhaiten mitä tarvitaan ja toivotaan.
No eihän se silloin ole yllätys? Varmasti saa muilta sukulaisilta ja omilta vanhemmilta täysin samoja lahjoja. Pitää antaa jotain täysin uniikkia ja erilaista eikä samoja lahjoja. Muuten lasta ei kiinnosta sun lahja kun sillä on jo 100 samanlaista.
Miksi vanhemmat kertoisivat lahjasta lapselle etukäteen? Ei kai kukaan halua pilata yllätystä etukäteen.On tärkeää on, että vanhemmat eivät sano samaa lahjatoivetta monelle tutulle, koska se on kaikille ikävää.. Itse vein kerran lahjan, jota oli pyydetty monilta. Lahjaa valittaessa kannattaa ajatella millainen lapsi on ja mitä hän mielellään tekee. Yksi lapsi kokoaa tuntikausia palapelejä, toinen leikkii legoilla, kolmas autoilla ja neljäs juoksentelee mieluiten ulkona. Olisiko usean lahjoittajan kustantama pyörä hyvä idea? En tiedä missä varoissa lapsen perhe on. Jollekin lapselle voi uusi vaate olla kiva saada, jos siinä on joku kiva kuva.
Vierailija kirjoitti:
Rummut. Pojat tykkää soittaa rumpuja
En ehkä suosittelisi tätä. Eri asia, jso perhe asuu äänieristetyssä omakotitalossa.
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa yleistystä ja lokerointia. Ei ole mitään poikia ja tyttöjä. On henkilöitä. 5v henkilölle annettava lahja kannattaa lahjoittaa johonkin kehitysapu keräykseen.
-Vihervasemmistolainen feminstihenkilö
En pidä tällaisista epälahjoista. Kehitysapua tai muu auttaminen on hyvä asia, mutta sitä tehdään itse ja ilman kohua. Toki joku aikuinen, jolla on nurkat täynnä tavaraa, voi ilahtua auttamislahjasta, mutta silloinkin niin tehdään saajan toivomuksesta.
Taitaa mennä yli budjetin (ellei osta yhteislahjana), mutta tällainen muovirekka oli kova sana 5-6-vuotiaana:
https://muksumassi.fi/lelut/autot-ja-ajoneuvot/emek/emek-scania-jakelur…
Näitä löytyy myös vähän edullisimpina versioina ilman perävaunua.
Myöhemmällä iällä rekan voi sitten räjäyttää uutena vuotena ja kuvata hidastusvideolla (kokemusta on)
-Terv. Mies 42v