Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sopiva paino 178 cm pitkälle naiselle?

Vierailija
26.08.2008 |

.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen tuon pituinen ja tuo ois tavoitteena kunhan raskauskiloista eroon pääsis.

Vierailija
2/5 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä sen ihmeellisempää. Normaalirajat on 20-25.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö kysyä myös: sopiva ikäero lapsille, sopiva pituus tukalle, sopiva ikäero miehen kanssa, sopiva määrä sokeria kahviin? Miten joku toinen voisi antaa toiselle sopivan PAINOLUKEMAN? Jos kaipaa aiheesta lääketieteellisen vastauksen, voi googlettaa. Kaipaatteko vain hyväksyttää toisilla oman painonne, jotta voisitte hyväksyä itsenne?

Vierailija
4/5 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli painaa tietyn verran, ja on epävarma siitä, että onko se "hyväksyttävä" paino noin yleisesti... Ja sen takia sitä täällä puolueettomasti sitten kysellään, kaverithan sanoo vaan että "joo, ei sun tarvii yhtään laihduttaa, sä oot just hyvä noin...". Halutaan sitä vertailukohtaa, että minkäpainoinen on hoikka/pulska suurimman osan mielestä.

Vierailija
5/5 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painolukema on siis niin monelle itsetuntomittari. Mua suututtaa siksi tuo toisilta peilaaminen, koska olen kärsinyt syömishäiriöstä ja yritän päästä eroon itseni mittaamisesta vaa´alla. Se on orjuutta. Vihaan sitä kun naisille asetetaan se tietty muotti, missä pitää olla ja sitten se hyväksytään niin tavoittelun arvoisena. En puhu lihavuuden puolesta, mutta terveysnäkökohtien pitäisi ehdottomasti olla etusijalla.