Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis herranjestas sentään! Eihän nyt yhden tunnin kellojen siirto voi laittaa kenenkään vuorokausirytmiä sekaisin!

Vierailija
26.03.2023 |

Miten ihmeessä te ulkomaille matkustatte, jos yhden tunnin aikaero tekee jo noin tiukkaa? Se yhden tunnin aikaero tapahtuu usein jo Euroopan sisällä matkustaessakin. Puhumattakaan useiden tuntien aikaeroista, jos matkustaa Jenkkeihin tai Aasiaan.

Nämä, jotka valittavat, kuinka kellojen siirtely sekoittaa vuorokausirytmiä ja aiheuttaa väsymystä, voisivat kertoa, miten käsittelevät aikaeron esim. matkustaessaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kello on nyt sekaisin taas.

Vierailija
22/26 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josset tiedä asiasta mitään eikä se kosketa sinua pidä turpasi kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellojen siirto näkyy tilastoissa jopa suurempana piikkinä kuolemissa siirtoa seuraavana maanantaina. Vaikea käsittää puuhaa josta ole mitään hyötyä mutta jonka vuoksi ihmisiä kuolee, puhumattakaan pienemmistä ongelmista.

Vierailija
24/26 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kun otit kellojen siirron esille. Hokasin vasta nyt, että niitä kelloja siirrettiin viime yönä eikä vasta viikon päästä. Olen eläkkeellä ja otan tämän elämän nykyään niin rennosti ettei minulle ole oikeastaan väliä mikä päivä ja kellon aika on meneillään.

Vierailija
25/26 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus. Koska sinulla ei mene rytmi sekaisin, niin kenelläkään ei mene? No mullapa menee, koska olen muutenkin herkkäuninen ja saan rytmiä pidettyä huonosti yllä. Samoin lapset oli kärttyisiä ja väsyneitä tänään.

Vierailija
26/26 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä uskomattoman itsekeskeinen ja huonosti kasvatettu. Jos et tuon vertaa tiedä, etkä erilaisuutta ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi