Siis herranjestas sentään! Eihän nyt yhden tunnin kellojen siirto voi laittaa kenenkään vuorokausirytmiä sekaisin!
Miten ihmeessä te ulkomaille matkustatte, jos yhden tunnin aikaero tekee jo noin tiukkaa? Se yhden tunnin aikaero tapahtuu usein jo Euroopan sisällä matkustaessakin. Puhumattakaan useiden tuntien aikaeroista, jos matkustaa Jenkkeihin tai Aasiaan.
Nämä, jotka valittavat, kuinka kellojen siirtely sekoittaa vuorokausirytmiä ja aiheuttaa väsymystä, voisivat kertoa, miten käsittelevät aikaeron esim. matkustaessaan.
Kommentit (26)
Josset tiedä asiasta mitään eikä se kosketa sinua pidä turpasi kiinni.
Kellojen siirto näkyy tilastoissa jopa suurempana piikkinä kuolemissa siirtoa seuraavana maanantaina. Vaikea käsittää puuhaa josta ole mitään hyötyä mutta jonka vuoksi ihmisiä kuolee, puhumattakaan pienemmistä ongelmista.
Hyvä, kun otit kellojen siirron esille. Hokasin vasta nyt, että niitä kelloja siirrettiin viime yönä eikä vasta viikon päästä. Olen eläkkeellä ja otan tämän elämän nykyään niin rennosti ettei minulle ole oikeastaan väliä mikä päivä ja kellon aika on meneillään.
Voi jessus. Koska sinulla ei mene rytmi sekaisin, niin kenelläkään ei mene? No mullapa menee, koska olen muutenkin herkkäuninen ja saan rytmiä pidettyä huonosti yllä. Samoin lapset oli kärttyisiä ja väsyneitä tänään.
Olet kyllä uskomattoman itsekeskeinen ja huonosti kasvatettu. Jos et tuon vertaa tiedä, etkä erilaisuutta ymmärrä.
Koiran kello on nyt sekaisin taas.