Köyhiltä perussuomalaisten äänestäjille IS:"Mika Niikon kampanjatarjoilut peräisin ruokajonosta peräkärryllinen köyhille tarkoitettuja leipiä pantiin jakoon"
No mitäs sanotte PS äänestäjät, oliko hyviä leipiä?
Kommentit (751)
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt tänään illalla poliisille tutkintapyynnön köyhille tarkoitettujen ruokien viemisestä poliittisiin tarkoituksiin. Asia voi olla myös kirjanpitorikos.
M32
Tuskin olet tehnyt. Ei teistä ole kuin mussuttamaan.
Mitähän kaikkea tuo Joosua yhdistys on maksanut Niikon kampanjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi Perussuomalaisia mollaava uutinen vaalien alla joka ei ole totta. Vaalipäällikön kertomus sen omalla facebook sivulla mitä ruokajaossa oikeasti tapahtui! (20+)
"ltasanomien tekemä uutinen Joosua Mission ruokajaosta sisälsi virheitä, jotka on syytä korjata. Toivon, että lehti oikaisee uutisensa.
Toimin Mikan vaalikampanjan vaalipäällikkönä sekä vastaan vaalitoimiston pyörittämisestä. Vaalitoimiston vieressä oli markkinoiden aikana Joosua Mission ylläpitämä kirpputori.Lauantaina jaoimme peräkärryllisen leipää vaalitoimiston ja kirpputorin sivulla olevalta jalkakäytävältä. Vaalitoimistosta ja kirpputorilta ei jaettu leipää! Vastasin myös vaalitoimiston kahvitarjoilusta, jonka maksoi Mikan vaalikampanjayhdistys.
Kerroin toimittajalle, miten vaalitoimiston sivujalkakäytävällä ruokajako toteutettiin ja tältä osin Ilta-Sanomien uutinen on virheellinen. Ruokajako ei ollut osa vaalikampanjaa vaan normaalia yhdistyksen avustustoimintaa, jota olen tehnyt Korsossa viikoittain vuosikymmenten ajan. Vaalikampanjointia on käyty vaalitoimistossa ja teltoilla.
Ainoa virhe jonka myönnän tehneeni on se, että avustustyöntekijöille tarkoitettuja pakastepiirasia on tarjottu vaalitoimistolla kaikille halukkaille. Tämä virhe tapahtui tarjoilun toteuttaneen Kahvila vastaavan toimesta. Kyse oli perjantaina sulatetuista ja jaosta ylijääneistä piirasista, joita ei voitu uudelleen pakastaa ja ne olisi pitänyt hävittää. Kahvila vastaava ei kuitenkaan näin toiminut vaan tarjosi hävikin hävikkiä syötäväksi. Tässä kohtaa on vaalitiimille tapahtunut virhe, jota pahoittelemme, ja huolehdimme ettei vastaava toistu. Mika Niikko ei ollut tästä tietoinen.
Iltasanomat väitti, että joku avustustyöntekijäni olisi sanonut minun kieltäneen jakamasta kaikkia leipäpaketteja perjantain ruokajaossa ja säästävän niitä vaalikampanjaan ei ole totta! Kaikki työntekijäni voivat todistaa, ettei tämä väite pidä paikkaan."
Laitatko linkin tähän. Huomenna saamme varmasti lisää tietoa lehdistöltä 🤣🤣
Laitatko sinä linkin yhteenkään niistä väitteistäsi mitä olet viimevuosina täällä väittänyt? Ei meinaan ole linkkejä paskapuheisiisi pahemmin näkynyt. Joten voit lopettaa tuon teinihymiöintisi ja hävetä.
No hei kerropa minun nimeni jos kerran tiedät kuka minä olen niin katsotaan sen jälkeen? Saat ihan luvan minulta julkaista nimeni mutta jos se menee väärin niin vastaa sille ihmiselle jonka nimen julkaisit? Eikö ole reilu peli? Typerää väittää tietävänsä kuka mitäkin kirjoittaa. Olet anonyymina tällä palstalla.
Mikä saa sinut pellet kuvittelemaan minun tietävän sinun nimesi? Kai sinä tajuat että ei ole vaikeaa yhdistää samalla tavalla kirjoitettuja persutteluja toisiinsa? Ja syyllistyt itse jatkuvasti kaikkeen mistä muita syyllistät joten sinuna häpeäisin.
Olen sanaton. En tiedä miten enää voisin vastata idiootille. Luovutan.
Tää on kyllä härskeintä mitä on politiikassa hetkeen paljastunut. Toki sinänsä ei tekijäpuolue yllätä yhtään.
Tämähän on selvä viesti kaupoille, ettei ainakaan Vantaalla ole mitään tarvetta enää ruokajonoille, jos niin vähän kävijöitä ja jotta ruokaa ei tarvitsesi viedä kaatopaikalle, ne on jouduttu antamaan puolueiden vaalitilaisuuksiin.
Ehkä Lidl voi hinnoitella tuotteensa punaisilla lapuilla, niin kuin tekee S-ryhmä ja alennukset 60% jotka menevät kuin kuumille kiville muutamassa tunnissa, eikä hävikkiä tule.
Suoli suomalaisille, köyhien ruuat persuille.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt tänään illalla poliisille tutkintapyynnön köyhille tarkoitettujen ruokien viemisestä poliittisiin tarkoituksiin. Asia voi olla myös kirjanpitorikos.
M32
Hyvä.
Minä teen tutkintapyynnön virkamiesten palkkojen korottamisesta juuri vaalien alla, jos oikein muistan niin ekat bonarithan kilahtaa tilille päivää ennen vaaleja oikeen.
On ilmeistä, että korotuspäätöksen tehneet tahot ovat pyrkineet ostamaan virkamiesten ääniä tällä tempullaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi Perussuomalaisia mollaava uutinen vaalien alla joka ei ole totta. Vaalipäällikön kertomus sen omalla facebook sivulla mitä ruokajaossa oikeasti tapahtui! (20+)
"ltasanomien tekemä uutinen Joosua Mission ruokajaosta sisälsi virheitä, jotka on syytä korjata. Toivon, että lehti oikaisee uutisensa.
Toimin Mikan vaalikampanjan vaalipäällikkönä sekä vastaan vaalitoimiston pyörittämisestä. Vaalitoimiston vieressä oli markkinoiden aikana Joosua Mission ylläpitämä kirpputori.Lauantaina jaoimme peräkärryllisen leipää vaalitoimiston ja kirpputorin sivulla olevalta jalkakäytävältä. Vaalitoimistosta ja kirpputorilta ei jaettu leipää! Vastasin myös vaalitoimiston kahvitarjoilusta, jonka maksoi Mikan vaalikampanjayhdistys.
Kerroin toimittajalle, miten vaalitoimiston sivujalkakäytävällä ruokajako toteutettiin ja tältä osin Ilta-Sanomien uutinen on virheellinen. Ruokajako ei ollut osa vaalikampanjaa vaan normaalia yhdistyksen avustustoimintaa, jota olen tehnyt Korsossa viikoittain vuosikymmenten ajan. Vaalikampanjointia on käyty vaalitoimistossa ja teltoilla.
Ainoa virhe jonka myönnän tehneeni on se, että avustustyöntekijöille tarkoitettuja pakastepiirasia on tarjottu vaalitoimistolla kaikille halukkaille. Tämä virhe tapahtui tarjoilun toteuttaneen Kahvila vastaavan toimesta. Kyse oli perjantaina sulatetuista ja jaosta ylijääneistä piirasista, joita ei voitu uudelleen pakastaa ja ne olisi pitänyt hävittää. Kahvila vastaava ei kuitenkaan näin toiminut vaan tarjosi hävikin hävikkiä syötäväksi. Tässä kohtaa on vaalitiimille tapahtunut virhe, jota pahoittelemme, ja huolehdimme ettei vastaava toistu. Mika Niikko ei ollut tästä tietoinen.
Iltasanomat väitti, että joku avustustyöntekijäni olisi sanonut minun kieltäneen jakamasta kaikkia leipäpaketteja perjantain ruokajaossa ja säästävän niitä vaalikampanjaan ei ole totta! Kaikki työntekijäni voivat todistaa, ettei tämä väite pidä paikkaan."
Laitatko sinä linkin yhteenkään niistä väitteistäsi mitä olet viimevuosina täällä väittänyt? Ei meinaan ole linkkejä paskapuheisiisi pahemmin näkynyt. Joten voit lopettaa tuon teinihymiöintisi ja hävetä.
No hei kerropa minun nimeni jos kerran tiedät kuka minä olen niin katsotaan sen jälkeen? Saat ihan luvan minulta julkaista nimeni mutta jos se menee väärin niin vastaa sille ihmiselle jonka nimen julkaisit? Eikö ole reilu peli? Typerää väittää tietävänsä kuka mitäkin kirjoittaa. Olet anonyymina tällä palstalla.
Mikä saa sinut pellet kuvittelemaan minun tietävän sinun nimesi? Kai sinä tajuat että ei ole vaikeaa yhdistää samalla tavalla kirjoitettuja persutteluja toisiinsa? Ja syyllistyt itse jatkuvasti kaikkeen mistä muita syyllistät joten sinuna häpeäisin.
Eli sinulta loppui älynlahjat kesken. No älä sure, voit saada jonkun avustajanpaikan Sannalta noillakin lahjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä ennen kuulumaton temppu, kun yleensä noissa leipäjonoissa ja ruuanjakelussa olevat vapaaehtoiset eivät saa ottaa ruuan murustakaan, vaikka olisi tehnyt ilmaiseksi 8-12h. työtä. Ainoastaan saadaan kahvit, mutta sekin ilman kahvileipää.
Ja nyt nämä kansanedustaja ehdokkaat varastavat jopa leipäjonossa olevien ruuat.
Eipä Niikko ole tyllut kertaakaan ruokakassin kanssa ja tarjonnut edes vapaaehtoisille kahveja.
Ai kamala. Ymmärtäisin kyllä jos tekin saisitte noista ruokaa mukaan, vaikka sitten parempiakin valita kuin mitä jonottajille jaetaan. Teette kuitenkin sen pitkän päivän töitä vapaaehtoisena toisin kuin jonossa kävijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi miehitys ketjussa nyt olevan 2-3 persutehtaan päivystäjää.
ja kymmenen Putinin pussiin pelaavaa demaria. montako ruplaa olet tienannut tänään toveri?
Se on kylläkin PS, joka saa rahoituksensa idästä ja joka on itämielinen ja on aina ollut.
Huolehdihan sinä vassari teidän kaasuputkestanne joka piti väkisin saada.
Kyllä siitä putkesta tulee kaasua sinullekin sinne vuokrayksiöösi, kultaseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun sinusta tulisi muutenkin sanaton. Ei tarvitsisi enää lukea säälittäviä ininöitäsi.
Perussuomalaisten sometehdas yrittää tykittää puheenaiheen vaihtoa kun puolueella on paska housussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein voin kuulla mikä selitysten etsiminen ja kirjoittaminen on käynnissä persutehtaalla 🤣🤣🤣 Odotellaan jytkyjä oikein hartaudella 😂 Moniko ehdokas otti eväskassin kotiinsa mukaan? Mitä muuta on lähtenyt ihan vain suomalaisia ajatellen mukaan? 🤣🤣🤣
Ei mikään ihme. Sanoithan sinä tässä ketjussa jo kärviväsi hallusinaatioistakin.
Ja sinä taidat olla kännissä kun teet kirjoitusvirheitä.
Nää on näitä asioita, joita ihmiset paheksuu, mutta eivät tiedä yhtään mitään.
Leipää oli tullut todella paljon. Osa oli viety tänne, jotta sitp saadaan jaettua.
Tämä ei ole mitenkään harvinaista. Usein jaossa leipää jää yli ja paljon.
Tässä ei ole tehty mitään väärää, päinvastoin
Kauheeta miten tyhmää porukkaa täällä nyt haukkuu persuja, eivät edes lue mistä on kyse.
Ei ole Suomi enää kuten ennen, miten tämä kansa on näin tyhmistynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi miehitys ketjussa nyt olevan 2-3 persutehtaan päivystäjää.
ja kymmenen Putinin pussiin pelaavaa demaria. montako ruplaa olet tienannut tänään toveri?
Se on kylläkin PS, joka saa rahoituksensa idästä ja joka on itämielinen ja on aina ollut.
Huolehdihan sinä vassari teidän kaasuputkestanne joka piti väkisin saada.
Kyllä siitä putkesta tulee kaasua sinullekin sinne vuokrayksiöösi, kultaseni.
Tuleeko sinun kotiisi putkesta kaasua? Missä hiton slummissa sinä elät`?
Tästäkin leipäjaosta olisi saanut niin helpolla positiivisen uutisen.Nyt kun "salailtiin" niin tuli negatiivinen. Eli siis leipiä olisi voinut jakaa kampanjassa ja olisi suoraa vaan kerrottu että on Lidlin lahjoittamaa hävikkiruokaa ja että he jakavat Joosua säätiön puolesta...(positiivinen ja pyytteetön apu). Nyt kun jaettiin Persujen nimissä ja paljastui muuksi niin ahneus ja valehtelu, omaan napaan tuijotus.
Lopettakaa öyhötys. Niikko ei varastanut mitään.
Persurosvot jälleen liikkeellä ja ei tässä mitään uutta ollut. Kaikilla oli jo tiedossa että persun jäseneksi pääsee vain jos on todistetusti tehnyt rikoksia eli näin on todistettava olevan kelvollinen vähän samaan tapaan kuin tappo on vaatimuksena NBK jengin sisäänpääsyvaatimuksena.
Niikko söi köyhien vanukkaat. Lisäksi hän käyttää hevosen lääkettä.