Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hukassa kevätmuodin kanssa. Apuja!

Vierailija
26.03.2023 |

Yritin ostaa uusia kevätvaatteita, mutta mikään ei tunnu sopivan nykyisten vaatteitteni, takkieni ja kenkieni kanssa.
Mun tyyli tällä hetkellä on: housut kapeita, kengät siroja ja takit istuvia.
Kevään muodissa housut ovat leveitä, paidat leveitä ja lyhyitä ja kengät paksupohjaisia. Tuollainen tyyli näyttää pienen, hoikan keski-käisen naisen päällä todella hassulta. Vartaloni on samantyylinen kuin Sanna Marinilla, mutta olen vanhempi ja vaaleampi. Myös tyylini on samantyylinen kuin Sannalla. En pukeudu kukkamekkoihin koskaan, vaan istuvat housupuvut sopivat minulle paremmin.
Oisko kellään vinkkiä, kuinka päivittää vaatekaappia ja mistä löytyisi kivoja vaatteita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen hukassa muodin kanssa. En enää käytä vaatteita, jotka eivät lainkaan istu minulle. Riittääkö, että asuste tai vaate on muotiväriä?

Vierailija
2/7 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä kannata omaa tyyliään muuttaa jos on sellaisen löytänyt, jossa viihtyy. Tänä keväänä kaikki vaikuttaa olevan muotia. Kengissä neliökärki, joka oli viimeksi muotia joskus vuosituhannen vaihteessa.

Vähimmällä pääsee ihan kun hankkii vaikka muotiväriä olevat hanskat tai aurinkolasit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vartaloltasi tosiaan kuin Sanna Marin, niin on koko lailla sama, mitä laitat päällesi. Kaikki näyttää hyvältä.

Vierailija
4/7 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorat housut (jossa korkea vyötärö) yhdistettynä kivanväriseen kauluspaitaan. Miksi välttelet kukkakuvioita? Voihan sitä olla pusakoissa ym. Tai raikasta raitaa (sinivalkoista). Hehkeä pinkki sopii etenkin vaalealle ihmiselle hyvin.

Vierailija
5/7 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen tyyli toimii aina. Ei tarvitse mennä jokaisen muotitrendin perässä. Ostan itse ajattomia asuja esim. Stockalta tai Sokokseltakin, mistä löytyy aikuiselle naiselle tyylikkäitä perusvaatteita. Jotain muodikkaita, mutta edullisia, silkki ja pellavavaatteita hankin pienemmistä putiikeista, esim. Peurasta ja joskus saatan ostaa jotain myös Zarasta. Kun on oma tyyli, värit ja oikeat mittasuhteet hallussa, näyttää hyvältä, vaikka ei olisikaan trendien harjalla.

Vierailija
6/7 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oksettavat räikeät sekavärit, kuten:

- laimea/mintunsävyinen myrkynvihreä,

- punaisen ja oranssin välimuoto,

- tympeä, "halpa" lila,

- shokeerava sininen sininen tylsistettyä,

- haalea, rusehtava lohenpunainen.

Vaalea toffee on hieno, mutta ottaen huomioon muut muotivärit, sen tarkoitus on kai korostaa kalvakkuutta.

Vierailija
7/7 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki oksettavat räikeät sekavärit, kuten:

- laimea/mintunsävyinen myrkynvihreä,

- punaisen ja oranssin välimuoto,

- tympeä, "halpa" lila,

- shokeerava sininen tylsistettyä,

- haalea, rusehtava lohenpunainen.

Vaalea toffee on hieno, mutta ottaen huomioon muut muotivärit, sen tarkoitus on kai korostaa kalvakkuutta.

Vähän niin kuin woke: elävä + kuollut (räikeä + kolkko). Ontto.