Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies jolla on naisen palvelemisen ja palvoamisen fetissi - kysyttävää?

Vierailija
26.03.2023 |

Elämän tarkoitus on minulle palvoa ja palvella naistani. Kotona hoidan kaikki kotityöt ilomielin, paitsi ruuanlaiton minkä Kuningattareni haluaa tehdä itse. Imuroin, pyykkään, pyyhin pölyt, pesen astiat jne. Hieron Kuningatartani aina kun hän niin käskee. Toivon ja haluan että hän käskyttää minua joka päivä.

Teen työtä jossa ansaitsen n. 2700e/kk nettona, ja meillä on kirjallinen sopimus siitä että minulle saa jäädä palkanmaksun jälkeen peräti 595e omaa rahaa itselleni, eli siirrän Kuningattarelleni joka kuukausi 2100e josta hän sitten maksaa asunnon vuokran ja laskut. Jäljelle jäävä n. 1000 euroa hän saa vapaasti käyttää miten haluaa. Sijoittaa, törsätä itseensä, varata ulkomaanmatkoja meille - mikään ei ole hänelle kiellettyä.

Hänellä on täysi käskyvalta minuun ja rakastan sitä. On käskenyt nuolemaan joka ilta kuukauden ajan ja rakastan sitä. Joskus olen kaulapannassa polvillani olkkarissa kun hän on käskenyt leikkimään koiraa ja nuolemaan kenkiään. Hän saa vapaasti polyamorisesti harrastaa seksiä FWB kavereitten kanssa, mutta minä joudun olemaan monogaaminen - ja rakastan sitä. Rakastan täydellisen sataprosenttisesti palvoa ja palvella Kuningatartani.

Joku varmaan sanoo, että tämä on pahimman luokan fetissiriippuvuus. Minulle se on taivas.
M41

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihannenaisesi sellainen, joka käyttäisi sinua itsensä tyydyttämiseen. Olisiko fetissisi mukaista, että nainen komentaisi sinut nuolemaan orgasmiin asti, mutta ei koskisi sinuun, vaan jättäisi sinut kärvistelemään kalu kovana.

Vierailija
22/37 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiaitko ap matriarkaalisesta maailmasta jossa naisilla olisi täysi valta?

M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sä oot ihan epätodellinen, tulin kateelliseksi Kuningattarellesi :)

Ehkäpä joskus löydät miehen joka haluaa palvoa sinua kaikin keinoin. Muista että olet sen arvoinen!

Ap

Vierailija
24/37 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihannenaisesi sellainen, joka käyttäisi sinua itsensä tyydyttämiseen. Olisiko fetissisi mukaista, että nainen komentaisi sinut nuolemaan orgasmiin asti, mutta ei koskisi sinuun, vaan jättäisi sinut kärvistelemään kalu kovana.

Eipä oikeastaan. Käytännössä en joudu kärvistelemään kalu kovana, vaan jos kovetun niin sitä kovettumista myös hyödynnetään. Rakastan sitä kun naiseni käyttää minua itsensä tyydyttämiseen, esim tänään hän istui naamalleni ja komensi työntämään kieleni suorasti ulos. Sitten hän nussi kieltäni sisällensä pomppien naamallani ja sormetti samalla klittaansa, ja lopuksi tuli suoraan mun suuhun voihkien nautinnosta. Mielestäni aivan ihanaa!

Ap

Vierailija
25/37 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasiaitko ap matriarkaalisesta maailmasta jossa naisilla olisi täysi valta?

M34

Kyllä. Uskoakseni naiset käyttäisivät sitä valtaa paljon tasapuolisemmin ja oikeudenmukaisemmin kuin miehet tällä hetkellä. Maailma jossa miehet ovat valjastettu naisten palvelemiseen toimisi kaikilta osin paremmin, myöskin miesten kohdalta.

Ap

Vierailija
26/37 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5

Hyvin se vetää...

Vierailija
27/37 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti naiset, shame on you. Naiset vaan kuolaa tyyliin "kelpais mullekin tuollainen palvelijamies" vaikka AP:llä nähtävästi vakavia mt-ongelmia, olisi monivuotuisen terapian tarpeessa

Vierailija
28/37 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannetapauksessa mulla olisi tuollainen palveleva ja palvova mies aina kaapissa valmiina kun haluan esim. taitavaa ja väsymätöntä suullista palvelua. Muuten tykkään siitä, että mies on vanhanaikaisesti oikea mies joka ei ole mikään lapanen ja mun alla.

Vierailija
29/37 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos koskaan nähnyt kun vaimosi nai toisen miehen kanssa ?  vai onko hän aina yksin vieraalla kullilla ?

Vierailija
30/37 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä alistuva mies ei saisi masturboida ilman naisen lupaa, ei ainakaan orgasmiin saakka.

Vierailija
31/37 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkos koskaan nähnyt kun vaimosi nai toisen miehen kanssa ?  vai onko hän aina yksin vieraalla kullilla ?

Olen nähnyt satoja kertoja, kotiin ottaa muutamat valitut 3-4 vakkari fwb kundit panemaan ja saan katsoa ja runkata. Asia on heidän kanssaan sovittu eikä kenelläkään ole ongelmaa sen kanssa. Joskus tehdään sillä tavalla että fwb mies nussii naistani takaapäin ja minä edestä suuhun. Joskus taas saan seistä nurkassa ja runkata.

Ap

Vierailija
32/37 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä alistuva mies ei saisi masturboida ilman naisen lupaa, ei ainakaan orgasmiin saakka.

No me ei mennä tässä ihan noin äärirajoille kuin jotkut muut. Ja sitäpaitsi miehet eivät saa orgasmia runkatessaan, vaan siemensyöksyn. Kaksi ihan eri asiaa.

Ap

Vierailija
33/37 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No me ei mennä tässä ihan noin äärirajoille kuin jotkut muut. Ja sitäpaitsi miehet eivät saa orgasmia runkatessaan, vaan siemensyöksyn. Kaksi ihan eri asiaa.

Ap

Oikeastiko mielestäsi mies ei voi saada orgasmia itsetyydytyksellä?

Vierailija
34/37 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kuin AP varmaan kelpaisi joka palstanaiselle jo ihan pelkästään sen takia että tyyppi siirtää melkoisen rahasumman lahjana joka kk naiselle?

Vierailija
35/37 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oikeastiko mielestäsi mies ei voi saada orgasmia itsetyydytyksellä?

Omalla kohdallani, olen saanut pitkiä eli 5-15 minuuttia kestäviä full body orgasmeja ainoastaan nussiessani, ei kertaakaan runkkaamisen yhteydessä. Toki jos joku haluaa kutsua laukeamista 3 sekunnin orkuksi niin en ole estämässä.

Ap

Vierailija
36/37 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihannetapauksessa mulla olisi tuollainen palveleva ja palvova mies aina kaapissa valmiina kun haluan esim. taitavaa ja väsymätöntä suullista palvelua. Muuten tykkään siitä, että mies on vanhanaikaisesti oikea mies joka ei ole mikään lapanen ja mun alla.

Olisipa jokin orjarekisteri johon me alistuvat miehet ja naiset voisimme ilmoittaa itsestämme ja josta dominoivat voisivat hakea mieleisensä orjan tai palvelijan käyttöönsä. Kaikkien osapuolten ollessa täysjärkisiä ja tavallisia luotettavia ihmisiä. Nämä valtaleikit on niin mielettömän kiihottavia kun ihmiset vaan uskaltaisivat harrastaa niitä.

Vierailija
37/37 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa jokin orjarekisteri johon me alistuvat miehet ja naiset voisimme ilmoittaa itsestämme ja josta dominoivat voisivat hakea mieleisensä orjan tai palvelijan käyttöönsä. Kaikkien osapuolten ollessa täysjärkisiä ja tavallisia luotettavia ihmisiä. Nämä valtaleikit on niin mielettömän kiihottavia kun ihmiset vaan uskaltaisivat harrastaa niitä.

Tiedätkö sellaisen fooruminen kuin BDSM-baari? ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi