Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies jolla on naisen palvelemisen ja palvoamisen fetissi - kysyttävää?

Vierailija
26.03.2023 |

Elämän tarkoitus on minulle palvoa ja palvella naistani. Kotona hoidan kaikki kotityöt ilomielin, paitsi ruuanlaiton minkä Kuningattareni haluaa tehdä itse. Imuroin, pyykkään, pyyhin pölyt, pesen astiat jne. Hieron Kuningatartani aina kun hän niin käskee. Toivon ja haluan että hän käskyttää minua joka päivä.

Teen työtä jossa ansaitsen n. 2700e/kk nettona, ja meillä on kirjallinen sopimus siitä että minulle saa jäädä palkanmaksun jälkeen peräti 595e omaa rahaa itselleni, eli siirrän Kuningattarelleni joka kuukausi 2100e josta hän sitten maksaa asunnon vuokran ja laskut. Jäljelle jäävä n. 1000 euroa hän saa vapaasti käyttää miten haluaa. Sijoittaa, törsätä itseensä, varata ulkomaanmatkoja meille - mikään ei ole hänelle kiellettyä.

Hänellä on täysi käskyvalta minuun ja rakastan sitä. On käskenyt nuolemaan joka ilta kuukauden ajan ja rakastan sitä. Joskus olen kaulapannassa polvillani olkkarissa kun hän on käskenyt leikkimään koiraa ja nuolemaan kenkiään. Hän saa vapaasti polyamorisesti harrastaa seksiä FWB kavereitten kanssa, mutta minä joudun olemaan monogaaminen - ja rakastan sitä. Rakastan täydellisen sataprosenttisesti palvoa ja palvella Kuningatartani.

Joku varmaan sanoo, että tämä on pahimman luokan fetissiriippuvuus. Minulle se on taivas.
M41

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet Suomen kaivoslaista?

Vierailija
2/37 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisinpäin, ja hoidan kaiken verotusta myöten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa

Vierailija
4/37 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet Suomen kaivoslaista?

Ei minulla oikein ole siitä mielipidettä, kun ei ole tietoakaan. Viisas myöntää vajavaisuutensa.

Ap

Vierailija
5/37 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa

Niin minunkin mielestä :)

Ap

Vierailija
6/37 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko laueta milloin haluat, vai päättääkö hän?

Vierailija
7/37 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiehelle aika normisettiä rahojen ja kotitöiden suhteen, vaikkei vaimolle alistuiskaan ja palvois.

Vierailija
8/37 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko laueta milloin haluat, vai päättääkö hän?

Saan laueta, mutta seksi tehdään hänen ehdoilla niin että hänen nautintonsa tulee ensin. Minä saan useinkin erektioita kun ajattelen miten voisin häntä palvoa paremmin tai uusilla tavoilla huomenna jne., silloin saan masturboida ja laueta. Saan myös katsella, masturboida ja laueta jos hän on ottanut FWB kaverin kotiimme häntä panemaan :)

Ap

Vierailija
9/37 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko hän käskeä sinua olla näkemättä läheisiäsi?

Vierailija
10/37 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, muttei ole juurikaan sitä tehnyt. Ymmärretään molemmat että elämään kuuluu muitakin ihmisiä kuin vain ne ketkä näkee töissä ja kotona, esimerkiksi ystävät ja perheenjäsenet.

Ap

Vierailija
11/37 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättääkö kuningatar hetkittäin ärsyyntymistä?

Vierailija
12/37 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei herätä. Elämäntarkoitukseni on palvella ja palvoa häntä. Rakastan häntä 24/7  :)

Ap

Vierailija
13/37 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneeko hän muiden kanssa enemmän kuin sun?

Ps. Itsellä kans samaa fetissiä miehenä. Kiihottaa ajatus et nainen vois harrastaa seksiä muiden kans mut itse ei.

Vierailija
14/37 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paneeko hän muiden kanssa enemmän kuin sun?

Ps. Itsellä kans samaa fetissiä miehenä. Kiihottaa ajatus et nainen vois harrastaa seksiä muiden kans mut itse ei.

Kulkee vähän kausissa. Joskus panee muita enemmän, tyyliin viittä eri jätkää (mun lisäksi) yhden viikon aikana. Ja välillä toinen ääripää, nussitaan ainoastaan toisiamme tyyliin 5-6kk putkeen. Noista riippumatta, olen siihen todella tyytyväinen että hän istuu melkein joka päivä naamalleni ja tulee mun suuhun, yleensä heti töitten jälkeen :)

Ap

Vierailija
15/37 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei herätä. Elämäntarkoitukseni on palvella ja palvoa häntä. Rakastan häntä 24/7  :)

Ap

Oletko koskaan miettinyt että kärsisit läheisriippuvuudesta? Muista että fantasia ja oikea elämä on eri asia, ja tässä tapauksessa kuulostaa siltä että olet antanut pois elämäsi fetissillesi.

Vierailija
16/37 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, muttei ole juurikaan sitä tehnyt. Ymmärretään molemmat että elämään kuuluu muitakin ihmisiä kuin vain ne ketkä näkee töissä ja kotona, esimerkiksi ystävät ja perheenjäsenet.

Ap

Okei, mitä jos hän päättäisi että et saisi koskaan enää nähdä äitiäsi, tai että sinun on luovuttava parhaasta ystävästäsi?

Vierailija
17/37 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään edelliseen vielä sen, että tässä ei ole ainoastaan kyse minun fetissistä. Vaan siitä että ymmärrän että naisen luontainen taipumus on vaihtelu seksikumppaneitten määrässä (ja siten myös laadussa). Nainen on onnellisimmillaan kun saa seksuaaliset tarpeensa tyydytettyä mahdollisimman monella orgasmilla, ja sitä varten hän tarvitsee montaa seksipartneria. Se taas heijastuu positiivisesti meidän suhteeseen, että hän voi ilman syllistämistä toteuttaa seksuaalisuuttaan ja voimaantua. Enkä minä todellakaan jää vähälle tässä suhteessa, jos seksistä puhutaan. Ei ole kauneimpaa kuin nainen joka loistaa onnellisuuttaan ja on täydellisen tyytyväinen.

Ap

Vierailija
18/37 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Okei, mitä jos hän päättäisi että et saisi koskaan enää nähdä äitiäsi, tai että sinun on luovuttava parhaasta ystävästäsi?

Puhtaasti teoreettinen kysymys. Kuten jo sanoin, käytännössä hän ei sitä tee. Ihan normaali ja empaattinen ihminen hän on, kuten minäkin. Fetissijärjestely ei muuta ihmisen perusluonnetta k-päiseksi.

Ap

Vierailija
19/37 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko koskaan miettinyt että kärsisit läheisriippuvuudesta? Muista että fantasia ja oikea elämä on eri asia, ja tässä tapauksessa kuulostaa siltä että olet antanut pois elämäsi fetissillesi.

Fantasiahan on unelma jota ei toteuta. Fetissi taas on henkilökohtainen tarve jota toteutetaan käytännössä. Toki on mahdollista että läheisriippuvuus on tähän fetissiini pohjalla, koetan kuitenkin hyväksyä itseni sellaisena kuin olen. Minulle se on täyttä ja antoisaa elämää palvella naistani. Enkä koe että minua esim riistetään ja hyödynnetään, koska hän antaa olemuksellaan ja valoisuudellaan moninkertaisesti takaisin :)

Ap

Vierailija
20/37 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sä oot ihan epätodellinen, tulin kateelliseksi Kuningattarellesi :)