apuva! Kuumetta 39.5, ei mitään nuhaoireita, ainoastaan selkäkipua
Pissaa aamulla puhtaaseen purkkiin ja vie labraan.
Kommentit (8)
Munuaistulehdusta veikkaan minäkin. Itse menisin päivystykseen.
Mars päivystykseen vaan. Ottavat pariksi päiväksi osastolle antibioottihoitoon. Kannattaa mennä hoitoon ennenkuin munuaiset tekee stopin...
Selkäoire viittaisi toki pyelonefriittiin, mutta itselläni on ollut kahdesti rintatulehduksessa ensimmäisenä ja hallitsevana oireena selkäsärky.
päivystykseen! Jos on tulehdus munuaisissa se ei ole todellakaan mikään leikin asia.
Mulla oli viime syksynä samat oireet...ja munuaisiin mennyt virtsatietulehdus...ei kannata odottaa aamuun missään nimessä. Riippuu tulehdusarvoista ottavatko heti sisälle osastolle vai kotiin antibiootien kanssa. Ja en muista koska olisin ollut niin kipeä ja monta päivää...
Flunssaa kuulemma oli se, mennyt sitten tulehdus selkälihakseen. Näillä main vuotta alko, jouluna olin jo kunnossa... Että kyllä se siitä! Syöhän särkylääkettä.
Mitä ihmettä tää voi olla???? Aamulla oli koko selkä niin kipeä, että hyvä kun sai henkeä vedettyä, sit pikkuhiljaa olo parani, olin päivän töissä ja kun tulin himaan, niin kuume alkoi nousta ja nyt siis lähentelee neljääkymmnetä, käääk. Mulla ei oo ikinä kuumetta. ja ainoastaan aivan alaselkään sattuu( no toki on iho ja nivelet kipeenä ton kuumeen takia) oisko kellään kauhutarinoita moisista oireista=) huomenna yritän päästä lekuriin...