En pysty tekemään yhtäkään vatsalihasliikettä
Olen normaalipainossa, joskin siellä yläpäässä ennemminkin. En saa tehtyä yhtäkään vatsalihasliikettä; en edes, vaikka joku avustaisi pitämällä jaloistani kiinni. Miten tämä voi olla edes mahdollista? Hävettää.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Heikko tekniikka ja keskivartalon hallinta. Kun muutaman kerran teet pilatesta ja opit aktivoimaan corea ja hengitystä niin perusvatsarutistukset tuntuu ihan eriltä.
Mulle kävi niin, että muutaman vuoden aktiivisen pilateksen jälkeen en pystynyt tekemään istumaannousuja enää ollenkaan. Ne piti opetella uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikko tekniikka ja keskivartalon hallinta. Kun muutaman kerran teet pilatesta ja opit aktivoimaan corea ja hengitystä niin perusvatsarutistukset tuntuu ihan eriltä.
Tai sitten vaan rakenteellinen ominaisuus. Itselläni ei ainakaan selkä edes taivu pyöreäksi siitä kohtaa mistä pitäisi.
Höpö höpö kun kaikilla on vatsalihakset. Nyt oli vuoden sammakko. Ei onnistu vatsat koska rakenne 😂😂😂
Ihmisen kehossa on paljon muutakin kuin vatsalihakset. Normaaleilla ihmisillä ilmeisesti ristiluu ei ole iso ulkoneva möykky, jonka toiselle puolelle on ihan mahdotonta keikauttaa itsensä selimakuulla?
En minäkään eikä mulla ole tarvetta pystyä tekemään.
En minäkään enkä punnerruksia enkä vetämään leukoja.
Höpö höpö kun kaikilla on vatsalihakset. Nyt oli vuoden sammakko. Ei onnistu vatsat koska rakenne 😂😂😂