Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty tekemään yhtäkään vatsalihasliikettä

Vierailija
26.03.2023 |

Olen normaalipainossa, joskin siellä yläpäässä ennemminkin. En saa tehtyä yhtäkään vatsalihasliikettä; en edes, vaikka joku avustaisi pitämällä jaloistani kiinni. Miten tämä voi olla edes mahdollista? Hävettää.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikko tekniikka ja keskivartalon hallinta. Kun muutaman kerran teet pilatesta ja opit aktivoimaan corea ja hengitystä niin perusvatsarutistukset tuntuu ihan eriltä. 

Tai sitten vaan rakenteellinen ominaisuus. Itselläni ei ainakaan selkä edes taivu pyöreäksi siitä kohtaa mistä pitäisi.

Höpö höpö kun kaikilla on vatsalihakset. Nyt oli vuoden sammakko. Ei onnistu vatsat koska rakenne 😂😂😂

Vierailija
22/25 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikko tekniikka ja keskivartalon hallinta. Kun muutaman kerran teet pilatesta ja opit aktivoimaan corea ja hengitystä niin perusvatsarutistukset tuntuu ihan eriltä. 

Mulle kävi niin, että muutaman vuoden aktiivisen pilateksen jälkeen en pystynyt tekemään istumaannousuja enää ollenkaan. Ne piti opetella uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten vaan rakenteellinen ominaisuus. Itselläni ei ainakaan selkä edes taivu pyöreäksi siitä kohtaa mistä pitäisi.

Höpö höpö kun kaikilla on vatsalihakset. Nyt oli vuoden sammakko. Ei onnistu vatsat koska rakenne 😂😂😂

Ihmisen kehossa on paljon muutakin kuin vatsalihakset. Normaaleilla ihmisillä ilmeisesti ristiluu ei ole iso ulkoneva möykky, jonka toiselle puolelle on ihan mahdotonta keikauttaa itsensä selimakuulla?

Vierailija
24/25 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään eikä mulla ole tarvetta pystyä tekemään. 

Vierailija
25/25 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään enkä punnerruksia enkä vetämään leukoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi