Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kateellinen, ilkeä ystävä

Kaisa88
26.03.2023 |

Kertokaa mistä huomasitte ystävänä pitämänne henkilön olevan tosi asiassa sinulle kateellinen, ilkeä ihminen? Jos/kun jätitte hänet elämästänne, huomasitteko muutoksen?

Minulla oli kuvatunlainen "ystävä", jonka jätettyä ystävistäni, sain lopulta parikin hyvää ja kannustavaa uutta ystävää, kun aikani ei kulunut hänen valituksensa kuuntelemiseen, oma päivittäinen mielialani koheni kun en joka tapaamisella joudu enää kuuntelemaan myöskään piikittelyä ja vähättelyä.

Kuulin myöhemmin että tällä ystävälläni ei ollut oikein ketään enää kavereina, vaikka kertoi jatkuvasti valheita kuinka on suosittu ja ystävien kanssa milloin missäkin, kunnes nämä ystävätarinat paljastuivat kaikki keksityiksi, mikä saa ihmisen edes valehtelemaan moista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit ovat pohjimmiltaan kateellisia, mutta en tiedä onko ystäväsi narsistinen vai muuten vaan ikävä ihminen.

Vierailija
2/6 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit ja päihdeongelmaiset, siinä kaksi jotka kannattaa kiertää kaukaa, valehtelevat mitä tahansa, hyväksikäyttävät ystäviään ja hridän seurassa voi aina huonosti, vaikka he esittävät välillä empaattista ystävää. Jos kumpaakaan näistä, jätä riesakkeet pois lähipiiristäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisellä on tarve korostaa omaavansa rutkasti ystäviä ja nämä osoittautuvat valheiksi, kertoo se ihmisen olevan todellisuudessa epäsuosittu ja yksinäinen.

Vierailija
4/6 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että hymyili jos joku ihan pikkuasiakin mulla ei oikein mennyt kohdilleen. Esim.kaupassa kokeilemani vaate ei sopinut minulle tai jos en voittanut lotossa tai arvalla mitään. Oli paljon muutakin mutta pistin välit poikki vaikka nuoruudesta asti olimme kavereita. Enkä aio palata entiseen.

Vierailija
5/6 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ivasi että olen huono äiti, en ole hyvä taidemaalari, vaikka olen pitänyt näyttelyitäkin ja myynyt osan tauluista. Yritti aina olla parempi kaikessa, kilpaili kokoajan kaikesta, vähätteli saavutuksiani, vaati itselleen syntymäpäivä lahjoja, minulle ei sitten edes viestitse onnitellut, ikäviä tekoja ja kehuu juuri tuolla kaverien määrällä, vaikka hänellä ei ole kavereita enää, koska hän varastelee, vähättelee, pummaa, ei koskaan muista maksaa takaisin, kinuaa ulkona maksamaan hänen ruoat ja juomat, mutta ei koskaan tarjoa takaisin.

Yksi hänen ex kaveri kertoi että tämä pummi oli käskenyt juhlasankarin tarjota hänelle, koska juhlasankarin juhlia tässä juhlitaan, siis mitä, no usea hänet ennen tuntenut läksi pois ikävästä ystävyydestä ja pienessä kaupungissa tämä tiedetään ja on nähty aina yksin roikkumassa enää ravintoloissa jos joku ostaisi tuopillisen.

Hyvin voin kun pääsin hänestä eroon.

Vierailija
6/6 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroi ivallisesti kun äitini sairastu syöpään ja kuolikin aika pian. Sd oli julminta mitä olen kokenut ns.kaverilta ja kaveruus loppui siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi