Teini tuli illalla kotiin vatsa kipeänä. Sanoivat kisanneensa siitä kuka syö nopeiten raa'an sipulin..
Oksensi illalla. Edelleen on vatsa kipeä. Kolme sipulia oli syönyt.
Typerän idean olivat jostakin videosta saaneet. Toivottavasti ei ole mikään uusi villitys. Ainakin omallani on vatsa täysin sekaisin tuosta.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi söi kolme?
Hyvä kysymys. Oisko kolmea kaveria vastaan kisannut. En tiedä miten ei jo silloin käynyt mielessä, että vatsa tulee kipeäksi tuollaisesta touhusta.. ap
No nyt tietää. Kokemus on paras opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Onhan raakaa sipulia salaateissakin mutta miksi söi kolme sipulia? Siperia opettaa.
Oikeastaan teinien vanhemmat voisi nyt hankkia jääkaappiin ison pussin sipuleita, ennen kuin leviää joku paljon vaarallisempi villitys. Sipuliripuli opettaa ennen kuin tulee pahempi ja vaarallisempi villitys.
Sipuliripuli 🤣
Oliko kilpailu pudotuspelisysteemillä vai miksi päätyi syömään kolme?
Niin. Tai sitten tyttö oli dokannut ja keksi tuollaisen selityksen huonovointisuuteensa.
Syöttäisin kotona sipulin niin muistaa paremmin, että typeristä tempuista voittaa typeriä palkintoja 👍
Jaa että sipuleita, me vedettiin liemikuutioita. Juotiin alas kotitalouden tunnilla pöllityillä mehuilla/limsoilla välitunnilla. Muistan vielä hyvin 20 vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan joku muu taustalla nyt, kyllähän sipulia voi raakana syödä. Kolme on kyllä melko monta, mutta vatsan reaktio tuntuu silti vähän liialliselta. Toki toiset on herkkämahaisempia. No, pointti kai lähinnä minulla se, että tsekkailkaa tilannetta jos syy onkin jokin muu kuin raaka sipuli.
Toki seurataan. Luulen, että on vain sipulista kyse. Oli syönyt niin paljon kerralla. Mutta tosiaan seurataan. ap
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tai sitten tyttö oli dokannut ja keksi tuollaisen selityksen huonovointisuuteensa.
Ei ole tyttö, eikä kyllä ollut juonut. 12v lapsi. ap
Voipi olla että teini seuraavalla kertaa miettii kaksi kertaa kannattaako haasteeseen osallistua.
Omani ei tietääkseni ole näihin älyttömyyksiin lähtenyt mukaan ainakaan vielä ja olen yrittänyt sille takoa kaaliin kolme asiaa joita ajatella haasteessa:
1. Voiko haasteessa oikeasti vahingoittaa itsensä.
2. Voiko haasteessa vahingoittaa jotakuta toista
3. Voiko haaste aiheuttaa tuhoa jonkun omaisuudelle.
Ja tähdentänyt että mikäli vastaus yhteenkään on kyllä, kieltäytyjä ei ole nössö vaan se fiksu.
Eihän porukassa viisaus yleensä tuppaa lisääntymään ja täytyy toivoa että jos teinimme joskus haasteeseen osallistuu, se on jokin tyhmä muttei haitallinen. Kuten sipulin syöminen. Siis ohimenevää epämukavuutta aiheuttavaa.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Oikeastaan ihan hyvä juttu, koska ei ennestään tajunnut tämän olevan typerä idea. Nyt ainakin tietää ja toivon mukaan ensi kerralla harkitsee paremmin mihin peleihin lähtee mukaan.
Oisin ihan tyytyväinen että sipuli eikä mikään vaarallisempi kuten esimerkiksi se kun joku teinipoika söi yllytettynä etanan ja kuoli saadessaan aivoihin parasiitin
Ap miksi sanot 12 vuotiasta teiniksi
Vierailija kirjoitti:
Sori, täyttää ihan just 13. On minun mielestä jo teini, vaikka äidin vauva aina. ap
Me syötiin 80luvulla. Pelattiin ja hävijä joutui aina syömään raakaa sipulia.Että ei se mikään uus juttu ole.
Meillä syödään raakaa sipulia lähes viikottain ja hengissä ollaan edelleen.
Teinisi voisi järjestää seuraavalla kerralla raakojen omenoiden ja kuivattujen luumujen syönti kilpailun. Kuka syö eniten niin voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Me syötiin 80luvulla. Pelattiin ja hävijä joutui aina syömään raakaa sipulia.Että ei se mikään uus juttu ole.
Isäni on tehnyt tätä 60-luvulla. Milloin lie aloitettu ja missä.
Vierailija kirjoitti:
Koska satua koko juttu, eikä itsekään enää pysy perässä käänteissä
Tyttö? Mä veikkaan että on poika, ovat enemmän yllytyshulluja.