Mies joka haluaa sanoa aina viimeisen sanan
Miten toimitte ko ihmistyypin kanssa? Mulla siis tuttava, joka tuntuu haluavan aina jotenkin sanella sen lopullisen päätöksen. Tämä on alkanut ärsyttää itseäni niin paljon, että usein tuntuu, etten halua nähdä koko ihmistä. Jos esim. hän kysyy, tehtäisiinkö ruokaa yhdessä ja mitä ruokaa tehtäisiin ja mä vaikka ehdotan kanasalaattia niin hän antaa ymmärtää miten se käy hyvin. Ollaan jo sovittu ainesten osto ym, mutta yhtäkkiä kuin tyhjästä, juuri kun ollaan kaupassa hetkeä myöhemmin, hän haluaakin vaikka makaronilaatikkoa. Jos hän kysyy mihin kauppaan mentäisiin ja mä sanon että käykö Prisma, niin tämä on ensin ok kunnes 10 min myöhemmin sen pitääkin olla joku toinen kauppa. Tämä siis toistuu milloin missäkin asiassa ja usein tehdään lopulta niin kuin hän sillä hetkellä haluaa. Saattaa myös ehdotella näkemistä juuri sille päivälle, milloin olen sanonut, ettei se sovi. Jos taas sanon, että en ole vielä varma pääsenkö huomenna mukaasi paikkaan x, niin alkaa kysely, että "niin mutta mihin aikaan sinä huomenna pääsisit" jne. Tuntuu kuin tää henkilö ei ymmärtäisi ollenkaan, mitä hänelle puhutaan.
Kommentit (22)
"Ois oltava oikeessa
Vaik' se ei johtaisi mihinkään
Saatava sana
Vaikka viestinä kännykkään"
Minäkään en ymmärrä, miksi kukaan haluaisi olla tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, jolle pitää koko ajan asettaa rajoja. Sehän olisi todella stressaavaa, kuluttavaa ja hermoja raastavaa.