Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävikö kettu jo kolossa?

Vierailija
26.03.2023 |

Tänään!!!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettu on ollut taivasalla kuukausitolkulla.

Vierailija
2/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä sen kolo on mutta nappasi äskettäin tuolla takapihalla kanin saaliikseen. Hyvä että harvenevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolo on muurautunut umpeen.

M52

Vierailija
4/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kävi kyllä. Nyt vaimo naituna tekee aamiaista.

Vierailija
5/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin kävimme äänestämässä,  mutta mies ei silloin saanut, joten jatkamme.

Vierailija
6/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo laitteli viestiä, tulossa kotiin työreissusta iltapäiväksi ja tavoistaan poiketen laittoi aaamulla ottamansa kuvan pillustaan ja saatetekstinä oli: ' mä haluun että sä nussit mut kunnolla kun tuun'

Ah. Seisoo.

Vierailija
7/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo laitteli viestiä, tulossa kotiin työreissusta iltapäiväksi ja tavoistaan poiketen laittoi aaamulla ottamansa kuvan pillustaan ja saatetekstinä oli: ' mä haluun että sä nussit mut kunnolla kun tuun'

Ah. Seisoo.

Taidankin saada valmiiksi nussittua??

Vierailija
8/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah. Seisoo.

Vai että ihan sapattina työreissulta. Onko vaimo venäläinen kosmonautti, joka palaa avaruusalukselta. 😂

Tekisitte töitä edes arkena.

Vierailija
9/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsi käymään pikkutunneilla. Vuokralaisenani asuva opiskelijapoika tuli makkariini suoraan baarireissultaan ja sanoi että rahat hupeni niin että huhtikuun vuokra myöhästyy joten käviskö osamaksuksi kolo. Kävihän mulle. - Vuokraisäntä 45 v

Vierailija
10/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah. Seisoo.

Vai että ihan sapattina työreissulta. Onko vaimo venäläinen kosmonautti, joka palaa avaruusalukselta. 😂

Kaikki eivät tee töitä ns nine to five ja pelkäästään ma-pe.

Missä ajassa sinä oikein elät? Minun mieheni työajat säännöllisen epäsäännöllisiä . Yrittäjä, kun on. Työpaikkana koko maailma . Juu ja lentopisteitä kertyy huomattavan paljon. Niillä sitten koetamme välillä yhdessä tehdä lomareissuja.

Vierailija
11/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah. Seisoo.

Kaikki eivät tee töitä ns nine to five ja pelkäästään ma-pe.

Missä ajassa sinä oikein elät? Minun mieheni työajat säännöllisen epäsäännöllisiä . Yrittäjä, kun on. Työpaikkana koko maailma . Juu ja lentopisteitä kertyy huomattavan paljon. Niillä sitten koetamme välillä yhdessä tehdä lomareissuja.

Elän vauva.fi satuajassa. Täällä ei töitä tehdä, muista se.

Vierailija
12/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi.

Vierailija
13/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä. Miettii vielä, että mille koloille menisi. Ja olisiko ketunraudat tänään mitään?

Vierailija
14/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah. Seisoo.

Arvelen, että et ole kuullut/tietoinen siitä että jotkut ovat ihan ulkomailla työtehtävissä. Joskus vielä ihan sellaistakin, että viedään asiakkaita sinne ULKOMAILLE (HUH)  sellaisiin puolivillaisiin tapahtumiin tai messuille. Voitko kuvitella ? Ei varmaan voi tapahtua tosielämässä(si)

Vierailija
15/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah. Seisoo.

Pillua tuli oikeen kunnolla :)   Joku tuossa leukaili, että saattaa olla valmiiksi nussittua... no ihan sama jos oli, hyvältä tuntui. Helevetti sentään. Yli viikon puuute :)

Vierailija
16/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kettu vähän yritti yhteen koloon, mutta sinne ei päästetty. Onneksi päästettiin tulemaan kuitenkin suuhun, mikä helpotti oloa oikein hyvin.

Vierailija
17/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin kävi oikein vetreä ja innokkaasti pystyssä seisova kettu kolossa, itseasiassa kolmesti aamun aikana. Viime kerrasta onkin jo miltei kaksi kuukautta. Ah, oli juuri mitä kaipasinkin.

N41

Vierailija
18/18 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUUUURI NÄIN!!!!!! TERV.VAIMO.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi