Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassua että vielä vuonna 2023 pitää kampanjoida poikien ja miesten itkemisen normalisoinnin puolesta

Vierailija
26.03.2023 |

Hyvä että kampanjoidaan. Tärkeä aihe ja hieno mainos. Huvittaa vain, miten tähän päivään asti naisten itkeminen on ollut täysin normaalia, mutta miesten itkeminen lähinnä heikkouden merkki... Omille pojilleni olen antanut luvan itkeä kun itkettää. Itkeminen ei ole heikkoutta, sillä vain vahvat ihmiset uskaltavat paljastaa aidot tunteensa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kampanjoida. Ei tarvitse pillittää kuin akat.

Vierailija
2/21 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oikeastaan sinun luvastasi ole kiinni, vaan siitä miten muut ihmiset suhtautuvat itkevään mieheen. Miehiseen vahvuuteen liitetään tunteidensa hallinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja en ole koskaan kuullut etteikö mies saisi itkeä. Itse itken jos sellainen olo on.

Vierailija
4/21 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä naisena pystyt lupaamaan pojillesi tuollaista. Miesten maailma on julma.

Vierailija
5/21 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä naisena pystyt lupaamaan pojillesi tuollaista. Miesten maailma on julma.

Miehet haluaa varta vasten ottaa elätystä kaipaavia onnenonkijoita. Mies kykenee tuntemaan rakkautta kaunista naista kohtaan, ei rumaa. Valitettavasti äiti ei voi tälle mitään.

Vierailija
6/21 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. Silloin kun itse olin nuori niin en todellakaan olisi voinut itkeä muiden nähden. En edes kotona. Olen korviani myöten täynnä sitä tunteiden piilottelu paskaa. Minun poikien ei sitä tarvitse tehdä ainakaan kotona. Ap

Vierailija
7/21 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä kampanja. Jo tämä ketju osoittaa, että tarve sille on suuri.

Vierailija
8/21 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi vuosi 2023, niin asiat eivät muutu hetkessä nettikeskustelun vuoksi, kun taustalla on vuosituhansia tunteiden piilottamista. Ei ole kovin kauaa, kun kuulin hautajaisissa hiukan alle 10-vuotiaiden poikien puhuvan, että: "Se itki, mutta mä en itkeny yhtään!", eli kyllä se tunteiden piilottaminen tulee sieltä tuoreenkin sukupolven pojilla.

Vierailija
9/21 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi vuosi 2023, niin asiat eivät muutu hetkessä nettikeskustelun vuoksi, kun taustalla on vuosituhansia tunteiden piilottamista. Ei ole kovin kauaa, kun kuulin hautajaisissa hiukan alle 10-vuotiaiden poikien puhuvan, että: "Se itki, mutta mä en itkeny yhtään!", eli kyllä se tunteiden piilottaminen tulee sieltä tuoreenkin sukupolven pojilla.

Mutta mistä pojat oppivat piilottamaan tunteitaan?

Kyllä aikuisilta. Jos aikuisten ajatusmallit eivät muutu, ongelma ei koskaan poistu.

Vierailija
10/21 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se oikeastaan sinun luvastasi ole kiinni, vaan siitä miten muut ihmiset suhtautuvat itkevään mieheen. Miehiseen vahvuuteen liitetään tunteidensa hallinta.

Häh? Eikä liitetä. Ei nyt enää eletä 1950-lukua.

Vierailija
11/21 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kampanjoida. Ei tarvitse pillittää kuin akat.

Tässäkin se nähdään, miesten pahin vihollinen ovat toiset miehet. ÄO3 kirjoittajalle, se että miesten tunteiden näyttämisen puolesta kampanjoidaan ei tarkoita sitä että sinun tarvitsee nyt alkaamaan itkeä vähintään kolme tuntia päivässä.

Vierailija
12/21 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa varta vasten ottaa elätystä kaipaavia onnenonkijoita. Mies kykenee tuntemaan rakkautta kaunista naista kohtaan, ei rumaa. Valitettavasti äiti ei voi tälle mitään.

Miehille kelpaavat korvaanlirkuttelijat. Kunnes rahat on loppu ja ne siirtyvät seuraaviin korviin lirkuttelemaan.

Miehet ovat niin helposti höynäytettäviä, aivot kun niillä roikkuvat melkein siellä maantasalla.

Vierailija
13/21 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miesten kuulu itkeä. Viinalla suru lähtee.

Vierailija
14/21 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan suhtaudu itkeviin ihmisiin yhtään eri tavalla -oli kyseessä mies, nainen tai lapsi. Näen itkeviä ihmisiä melkein joka päivä. Olen hammaslääkäri.

Vierailija
15/21 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidäkään, naiset on vaan just niin holhoavia että yrittävät auttaa miehiä olemaan parempia miehiä koska he mielestään tietävät miehiä paremmin miten olla mies. Kyllä miehet tietää että välillä kannattaa itkeä, tää näyttää mulle aika ylimieliseltä ja mitätöivältä aina kuulla kun naiset kertoo meille miten tulisi miehen elää.

Vierailija
16/21 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei halua luopua siitä uhriutumis matrastaan, ei sitten millään. Kukaan ei kiellä itkemästä eikä ole kieltänyt vuosikymmeniin. Minäkin muutaman kolmeakymppiä lähestyvän miehen alun olen tänne tehnyt ja on saanut itkeä ja on pidetty sylissä. On rohkaistu jopa ilmaisemaan rohkeammin tunteitaan. On saanut kaikki ex miehetkin parkua ihan valtoimenaan ja on ollut ok. On ollut nuoria miehiä jutulla kun on puhuneet tunteistaan ja siitä miten vaikea on itkeä. On puhuttu syyllisyydestä mikä miehiä vaivaa kun ei kykene itkemään, sekin on ok ja tunteiden ilmaisemista. Itku tulee tai ei tule, ei se ole surun eikä mielenjärkytyksen mitta kellekään.  Mutta se mitä minä en jaksa on joidenkin miesten jankutus, että mies ei saa itkeä ja se naisten vika. Kyllä se on ihan mieskulttuurin oma keksintö, kuten on moni muukin antisosiaalinen toiminta jonka heihin on iskenyt vanhemmat miessukupolvet, koska eivät ole kestäneet omaa itkuaan eikä katsoa kenenkään muun hätää. Moni mies ei kestä itkua, koska tunnesäätely on heillä heikkoa. Ei eroteta muiden tunteita omista ja koetetaan hallita kaikkia, sen sijaan että antaisi ihmisten olla mitä on.

Vierailija
17/21 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se valitettavasti liitetään. Toki itkevä mies ei ole niin harvinainen asia, kuin 1950-luvulla, mutta edelleen vahvan miehen merkkinä pidetään tunteiden tiukkaa piilottamista ja kylmänä pysymistä vaikeissakin tilanteissa.

Vierailija
18/21 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se valitettavasti liitetään. Toki itkevä mies ei ole niin harvinainen asia, kuin 1950-luvulla, mutta edelleen vahvan miehen merkkinä pidetään tunteiden tiukkaa piilottamista ja kylmänä pysymistä vaikeissakin tilanteissa.

Myytti elää sitkeästi, ryyppäsivät ja itkivät. Oliko muuta?

Vierailija
19/21 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheasti sitä kampanjoidaan mutta naiset ei kuitenkaan hyväksy tunteellisia ja tunteita näyttäviä miehiä kun mieheltä vaaditaan kivimuurina olemista jonka niskaan kaadetaan kaikki paha olo mutta se ei itse saa sitä pahaa oloa purkaa

Vierailija
20/21 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on loogisia ihmisiä jos tunteiden näyttämisestä olisi oikeasti hyötyä olisi miehet muuttunut tunteelliseksi mutta kaikki me tiedämme että miehet on tunteettomia niin kyllä se kertoo siittä että.evoluutiossa naiset ovat valinneet tunteettomat miehet lisääntymään niin se tunteettomuudella saa hyötyjä ja tunteellisuudella ei niin tunteettomuus leviää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä