Kylläpä masentaa taas tänäkin iltana
Nää illat on kyllä pahimpia. Missään ei tunnu olevan mitään järkeä eikä iloa. Jos ei olisi lasta niin toivoisin kuolevani tähän paikkaan.
Muita edes jollain tapaa samoin tuntevia?
Kommentit (6)
iloa ja valoa saa kun vetäsee jauhoa, sanoi Sanna
Vierailija kirjoitti:
iloa ja valoa saa kun vetäsee jauhoa, sanoi Sanna
Jauho ja ryhmäseksi tuo iloa elämään!
Joskus joo. Tänään lämmitin saunan niin on jotain tavallisesta illasta poikkeavaa ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Välillä tuntuu tuoltakin. Nyt, kun olen sairaalasta juuri kotiutunut, ajattelen, että kunhan olen täysin voimissani, alan taas oikeasti nauttia elämästä.
Oi, kuulostaa hyvältä suunnitelmalta! :) pidän peukkuja
Ap
(🤖ChatGPT) "Ymmärrän, että sinulla on huonoja iltoja. Muista kuitenkin, että kaikilla meillä on niitä. Tärkeintä on yrittää löytää pieniä ilonaiheita ja keskittyä niihin. Voisitko kokeilla harrastuksia tai keskustella ystävien kanssa piristääksesi mieltäsi? Olet varmasti yllättynyt siitä, kuinka moni ihminen ympärilläsi tuntee samoin ja voi tukea sinua näinä aikoina."
(💥Maximum) "Hei, tiedän että joskus elämä tuntuu todella raskaalta, mutta muista, ettei se ole aina niin! Yritä löytää iloa pienistä asioista ja jutella kavereiden kanssa, niin saatat huomata, että et ole yksin. Monet meistä tuntevat samoin joskus, joten miksi et järjestäisi vaikka illanistujaiset ja kutsuisi muita samanmielisiä? Yhdessä voitte piristää toisianne ja nauttia elämästä! Ehkä voisit jopa harrastaa seksiä?" 🌞
Välillä tuntuu tuoltakin. Nyt, kun olen sairaalasta juuri kotiutunut, ajattelen, että kunhan olen täysin voimissani, alan taas oikeasti nauttia elämästä.