Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan sairaanhoitajan polkuopinnoista vaikea päästä tutkinto-opiskelijaksi?

Sh-opiskelija
25.03.2023 |

Mietin vain tässä erästä polkuopiskelijaa ja sitä, että toivon mukaan hän ei pääse opiskelemaan tutkintoa. Ei sovi lainkaan hoitoalalle se ihminen. Olen hänen kanssaan tehnyt töitä enkä halua enää kohdata häntä työelämässä.

Olen siis itse lähes valmis sairaanhoitaja ja hoitoalan töissä tämän ihmisen kohdannut. Ikävä sanoa, että tuolla ihmisellä on kamala luonne. Suorastaan myrkyllinen ja kääntää aina asiat niin, että hän on uhri vaikka olisi itse aiheuttanut ties mitä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea. Meillä aloitti viime syksynä kolme polkuopiskelijaa, yksi pääsi jatkamaan toiselle vuodelle. Iso kaupunki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin polkuopintoja mutta jätin kesken, joten sen tarkemmin en tiedä, mutta keskiarvo piti olla vähintään 3, sitten olisi pitänyt käydä haastattelussa. Sain sellaisen käsityksen, että läheskään kaikki eivät päässeet, koska hakijoita oli paljon (myös ne hakivat uudestaan, jotka eivät olleet edellisessä haussa päässeet). Varmaan riippuu myös koulusta, oma oli Xamk.

Vierailija
4/8 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosionomiksi pääsi muistaakseni 95% polkuopinnoista. En tiedä sairaanhoitajista. Varmaan kuiten aika korkea luku, kun ovat kuitenkin jo ensimmäisen vuoden käyneet. Miksi tämä ihminen ylipäätään haluaa shoitajaksi jos ei kykene olemaan ihmisten kanssa?

Vierailija
5/8 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä ihminen ylipäätään haluaa shoitajaksi jos ei kykene olemaan ihmisten kanssa?

Tämä ihminen ilmeisesti itse kuvittelee tulevansa toimeen ihmisten kanssa, mutta osa vain sitten ei hyväksy häntä. Niin kysehän ei toki ole hänen omista toimistaan. On myös taitava manipuloimaan.

Vierailija
6/8 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin polkuopintoja mutta jätin kesken, joten sen tarkemmin en tiedä, mutta keskiarvo piti olla vähintään 3, sitten olisi pitänyt käydä haastattelussa. Sain sellaisen käsityksen, että läheskään kaikki eivät päässeet, koska hakijoita oli paljon (myös ne hakivat uudestaan, jotka eivät olleet edellisessä haussa päässeet). Varmaan riippuu myös koulusta, oma oli Xamk.

Niin aivan siinä taitaakin olla jokin keskiarvoraja. En sitten tiedä onko tuossa koulussa kuinka paljon polkuopiskelijoita hakemassa tutkintopiskelijaksi jos on uudestaan hakevia lisänä.

Vierailija
7/8 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti niitä ikäväluonteisia ihmisiä pääsee vaikka mihin töihin, eli selvästikään se ei ole este.

Vierailija
8/8 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti niitä ikäväluonteisia ihmisiä pääsee vaikka mihin töihin, eli selvästikään se ei ole este.

Tämä on ikävä kyllä totta. Tämä ihminen jonka mä tunnen, on erittäin taitava manipuloimaan ja puhunut itsensä pois useammasta kiipelistä. Sivulliset sitten kärsii ja saatavat syyllisen leiman otsaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä