Ärsyttääkö sinua, jos joku tekee läppärillä töitä kahvilassa?
Luin taannoin uutisen, jossa kerrottiin, että joku oli ajettu junan ravintolavaunusta pois, kun hän oli tehnyt siellä töitä. Vaunussa oli ollut hyvin tilaa, eikä henkilö häirinnyt ketään.
Ärsyttääkö sinua, jos kahvilassa tai ravintolassa joku on läppärin ääressä? Jos, niin miksi se ärsyttää?
Kommentit (36)
Ei ärsytä. Saa istua sen 1 kupin kanssa vaikka koko päivän. Tv. Kahvilantäti
No, silloin ärsyttää, jos sinne kahvilaan ei itse mahdu, jos sinne parkkeerannut tunneiksi näitä läppärityyppejä töitä tekemään yhden kahvin hinnalla. Muuten ei ole mitään väliä.
Ajatuksena ja mielikuvana se voi vähän "ärsyttää" (mainoskuva tulee mieleen). Koska tulee vaikutelma että muodin vuoksi ja päälle muotijuoma. En pystyisi keskittymään hyvin kahvilassa itse ja pöydän likaisuus häiritsisi. Mutta oikeassa elämässä kai sama mitä joku näprää, ehkä on sitten jotain tärkeää menossa tai lukee. Paitsi jos pelkää sähkömagneettisia kenttiä, kuten jotkut.
Ei, mutta säälin kahvilanpitäjää joka menettää tuloja.
Ärsyttää silloin jos ja kun puhuu välillä kovaan ääneen puhelimessa. Valitettavasti törmännyt näihin tapauksiin myös kirjastossa.
Ei sitä yleensä ehdi ärsyyntyä koska kahvilanpitäjät heittävät ne ulos.
Aika pienistä kahviloista kyse jos sinne ei muut mahdu.
Parempi paikka olisi varmaankin esim. kirjasto? Tosin eväiden syömisen aiheuttamat sotkut saisivat kyllä siivota pois poistuessaan.
Kahvila ei ole työntekoa varten. Junassa voi tehdä töitä omalla maksetulla paikalla. Hän vie paikan muilta kahvilan asiakkailta. Kahvilasta poistutaan kun on syöty ja juotu.
Viimeksi kun kahviloista av:llä puhuttiin sanottiin että
"kuolevaa kansanperinnettä, kohta ei käy kukaan"
"Kahvilat on huijareita kun ottavat voittoa"
"Saisivat mennä konkurssiin kaikki"
"Tarjottavat aina huonoja ja kuivia"
"Kupin hinnallahan saa kaupasta kokonaisen paketin!"
Just saying....
Vierailija kirjoitti:
Kahvila ei ole työntekoa varten. Junassa voi tehdä töitä omalla maksetulla paikalla. Hän vie paikan muilta kahvilan asiakkailta. Kahvilasta poistutaan kun on syöty ja juotu.
Kahvilassa saa istua viihtymässä ihan niin kauan kuin huvittaa. Ei sieltä ajeta pois. Ihmiset ne tekee tunnelmasta viihtyisän.
Tuntimaksu jos ostanut vaan kahvin.
Vierailija kirjoitti:
No onko hyväksyttävää, jos tyyppi surffaa täällä aihe vapaa -palstalla sen sijaan etä tekisi töitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko hyväksyttävää, jos tyyppi surffaa täällä aihe vapaa -palstalla sen sijaan etä tekisi töitä?
LOL!
viereen vaan istumaan ja puhumaan kovaan ääneen
Minun on vaikea uskoa, että kukaan sinne ihan huvikseen menee joka päivä töitä tekemään, kyllä siihen varmaan joku syy on?
Itse olen joskus tehnyt töitä kahvilassa kun minulla on ollut tapaaminen jossain vieraassa kaupungissa jonne olen tullut hyvissä ajoin junalla, mutta aikaa on vielä runsaasti ja lähistöllä ei ole oikein muuta odotuspaikkaa kun läheinen kahvila, jossa saa samalla tehtyä niitä töitä. Tällöin syön sitten myös kunnon aamiaisen tai lounaan tai jopa molemmat kyseisessä kahvilassa.
En minä ainakaan huvikseni sinne kahvilaan mene töitä tekemään, silloin harvoin kun näin tulee tehtyä se on ns. "pakko".
Ärsyyntyä voi siitäkin että joku istuu lukemassa lehteä kahvilassa tuntikausia. Vie paikan muilta?
Joo, koska poikkeuksetta vie puoli pöytää ja usein istuu tuntikaupalla. Omat kaverini siis tekevät tätä. Ruuhka-aikaankaan ei siirrytä muualle sen koneen kanssa.