Se on se koko...
Ei sille mitään mahda. Kävi aika nolo tilanne miestä ajatellen tässä jokunen aika sitten...piti vaan kylmästi kieltäytyä seksistä kun tajusi miten pieni sillä oli. Harmitti jo miehenkin puolesta koko tilanne. Onneksi ei tunneta kovin hyvin toisiamme, tilanne vain ajautui siihen. Onneksi ei edennyt pidemmälle. Mun mielestä se vaan on niin että sillä koolla ON väliä.
Kommentit (6)
mutta sitä isoa pitää osata käyttää, ei siitäkään muuten mitään iloa ole. Tosin iso maistu aina paremmalle kuin pieni...
Aina yhtä mukavaa.
Tietääpähän taas itsekin, ettei uskalla housujaan pois ottaa. Asiat vaan on näin. Minkäs sille voi.
Onko sulla aavistustakaan, että tuommoinen satuttaa aikalailla. Tarkoitan lähinnä niinpäin, että ei siinä mitään isoa kalua kehuessa, sehän on vain varsin ansaittua. Mutta onko pakko ilmottaa maailmalle, että pienikaluisten kanssa ei viitsi edes kokeilla? Kyllä me se itsekin tiedetään, ei paranna asiaa yhtään. Ja kyllä me tiedetään, että koolla on väliä. Sitä joskus vaan toivoo, että kelpaisi muukin, kuin koko. Valitettavasti se on aika iso osa omaakin miehisyttä, vaikka pieni onkin.
Onhan se on joillekin kelvannut, mutta kyllä taas aion painaa jarrua, vaikka tässä yhtäkin erinomaisen mukavaa naista tullut tavattua. Parempi jättää hänelle mysteerikis, mistä kiikastaa..
Hulluhan sitä tahallaan turpaan ottaa. Kipua riittää ilmankin.
mun on pakko sanoa, että mulla on ollut elämäni kiihkeintä ja spontaaneinta, tyydyttävintä seksiä miehen kanssa - jolla on ollut pieni muna! se on koko testaamastani miesporukasta pienimunaisin. mutta me vaan sovittiin seksuaalisesti toisillemme. eli koolla ei ollut mitään merkitystä meidän suhteessamme. jos seksi on taas tylsää, voi iso muna ollakin pelastus.
myös vastapuolella ja sen tiukkuudella on aika paljon vaikutusta asiaan. Olen kahden lapsen jälkeen vasta nyt aloittanut treenit, ja onneksi mieheni jaksaa odotella lopputulosta ja seksi kelpaa " väljempänäkin" , heh.
Olen aikoinaan ollut kahden isomunaisen miehen kanssa, jotka olivat niin täynnä itseään ja omaa kaluaan, että seksin monipuolisuuskin siinä unohtui. Hyvä esimerkki tälläkin palstalla se, joka kyseli koostaan. Huh huh. En voi sanoa, etteikö iso kalu tunnu erilaiselle, mutta heidän kanssaan se ei ainakaan parasta ollut.
Nykyiseni on rivien välistä alusta alkaen hokenut omaavansa pienen (11-12 cm kai seisokissa? en ole nähnyt tarpeelliseksi keltään mittailla), mihin seikkaan en itse olisi edes tullut kiinnittäneeksi sen kummempaa huomiota, ellei hän olisi itse sitä tuonut koko ajan esille. Sen sijaan on vaikuttanut hänen antautumisensa seksiin: hän vaihtaa asentoa monasti, osaa tehdä kaikkea mistä pidän ja myös kysyy mitä haluan. Hän on ollut " villiydessään" ollut kyllä ihan eri luokkaa kuin muut!
Eli tsekkaa vain se nykyinen naisesi, mutta sänkypuuhat sitten vasta, kun ajattelet itse hommaa ja antaudut siihen etkä koko ajan mieti kalusi kokoa ja mitä hän mahtaa siitä ajatella. En itse ole koskaan ajatellut kokoa, kun jonkun kanssa olen sänkypuuhiin ryhtynyt, kyllä siinä on ollut mielessä enemmän tunnepuoli ja halu toiseen. Olet Paras Mahdollinen Sinä, ja sinulle on taatusti olemassa naisesi jonka kanssa seksi ei ole pelkkää kokojen (ja kilojen ja kuppikoon ym ym ym) mittailua, kyllä siinä eniten painavat ihan muut jutut ainakin itselläni. Luulisin että yhdenyöntapaukset niihin tuijottavat kaikkein eniten, joten uhohda ne.
Aluksi olin hämmentynyt, koska en ollut ollut seksisuhteessa niin pienikaluisen kanssa. Meni pari kertaa, että löysin asennot ja tavat joilla parhaiten saan orkun hänen kanssaan.
Nyt seksi on parasta mitä minulla on koskaan ollut (parikymmentä miestä takana) ja meno kiihkeää joka kerta. Saan myös ihanan orkun joka kerta ja olen oikeastaan iloinen että kalu on pieni, sillä nyt pystyn rakastelemaan myös sellaisissa asennoissa, joissa aiemmin normaalikokoinenkin kalu kiristi ikävästi välilihaa jne. Eli monipuolisempaa seksiä harrastamme.
Olen myös innostunut ottamaan häneltä suihin (aiemmilta en ottanut) koska pienempää kalua on helpompi imeä :)
Itse voisin siis allekirjoittaa että koolla ei ole väliä, sillä kaikissa kokoluokissa on omat hyvät puolensa.
Eli jäit eilen tanssilattian reunalle seisomaan kun paremman näköiset vietiin vierestä ja ajattelit nyt saada vähän miehiä loukattua?
Vai mistä moinen tiedottamisen into?