Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni k-kaupat boikottiin

Vierailija
24.03.2023 |

Jännä kun vain k-ryhmän kaupoissa esiintyi näitä "virheitä". https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009473604.html

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mene. Seuraavan kerran kun on costa rica kolme kympillä oot ekana jonossa

Vierailija
2/9 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti lähi k-kaupassa tätä, hyllyjen hinnat eivät pidä paikkaansa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman ja tehnyt siitä johtopäätöksen ettei ole mitään syytä käydä k-kaupoissa. Virheellisiä hintoja ei edes pahoitella, vaan kohdellaan kuin maanvaivaa jos huomautat asiasta kassalla.

Vierailija
4/9 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo kahvia. Lähi kookaupassa ei ole mitään mitä ei löydy muista kaupoista. Vältän muutenkin sitä ryöstökauppaa ja päätös jättää kokonaan käymättä on nyt helppo. Ap

Vierailija
5/9 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toksinen suhde K kauppaan

Vierailija
6/9 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähikaupassa saa tarkistaa kuitin joka kerta. Jos hinnat pitäisivät paikkansa, niin voisi ostaa ehkä useamman kuin kolme tavaraa, mutta kun aina pitää huomauttaa hinnasta. Tai no, joka kolmas kerta. Ja miten maito voi maksaa ihan hirveesti! Hyllyyn jää. Kahvin voi juoda mustanakin.

Tuo kauppa elää vissiin lähistön lukion ja ammattioppilaitoksen nuorten karkki ja juomaostoksista.

Kyseessä K-market Tampereen Hervannassa.

Ratinan K on niin kallis, että sinne en myöskään halua enää mennä.

Paras käydä vaan Prismassa. Voi isompienkin ostosten hinnat tarkistaa kuitista jälkeenpäin rauhassa. No, ei ole juuri vääriä hintoja ollut.

Vierailija
7/9 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-Supermarketissa tapaan käydä. Silloin tällöin kassa ottaa väärän hinnan. Yleisempää on, että eräpäivän ylittäneet tuotteet ovat edelleen myynnissä. Näitä vanhentuneena myytäviä on useissa tuoteryhmissä, eikä niitä esim. ole laitettu alennukseen. Pakasteissa esim. eräpäivä on saattanut olla useita kuukausia sitten, ja nyt olen esim. vihannesosastolla tarkkaillut paketissa myynnissä olevia kukkakaalinpalasia (lähinnä siksi, että ostaisin, jos tuoreita tulisi myyntiin). Niissä kukkakaalipaketeissa on parasta ennen 20.3. Siellä ne ovat hyllyssä edelleen, ja joku niitä erehtyy ostamaankin, koska aluksi hylly oli täynnä päivä päivältä niitä on vähemmän siinä hyllyssä.

HalpaHallissa oli joku tarjousteemaviikko jokin aika sitten ja mm. tarjouksessa jogurtit 10 kpl todella edulliseen hintaan. Mutta kassapa laski, että olin ostamassa 9 purkkia, ja otti niistä kustakin täyden hinnan. Valitin kyllä ja sain rahani takaisin. Minun piti kyllä itse kertoa kassalle, paljonko maksoin liikaa, kun kassarouva ei osannut sitä laskea, minä laskin päässäni.

Valitan aina, vaikka sitten olisi kyse 10-20 sentistä, jos väärin laskutetaan.

Vierailija
8/9 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähi k-kaupassa on usein unohtunut vanha hinta kun sanoo kassalle väärästä hinnasta ja kuinkas ollakaan seuraavalla käynnillä hintaa ei ole korjattu vaan sama halvempi hinta on hyllynpäädyssä ja kassalla kalliimpi.

Vierailija
9/9 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppiaan ymärrettävä? logiikka:

Kun hinta alenee, niin mitäpä sitä kiirehtimään muutosta kassajärjestelmään.

Kun hinta nousee, niin mitäpä sitä kiirehtimään muutosta hyllyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme