Jussi Gaala offical
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden tulokas, missä nuoret miehet?
Jossain muualla kuin vuoden tulokkaiden joukossa. Ei näitä palkintoja millään sukupuolikiintiöillä jaeta.
Sillä juuri ihmettelin, niin ja olen kyllä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden tulokas, missä nuoret miehet?
Jossain muualla kuin vuoden tulokkaiden joukossa. Ei näitä palkintoja millään sukupuolikiintiöillä jaeta.
Sillä juuri ihmettelin, niin ja olen kyllä nainen.
Millä ihmettelit? Tulokas on tulokas sukupuolesta riippumatta. Eikä sinunkaan sukupuolesi asiaan vaikuta. Jos nyt ei sattunut olemaan yhtään miestä tulokkaan, niin sitten ei ollut.
Karaokeparatiisi on ihana. Esko Salminen on ihana. Kupla on hyvä leffa. Käykäähän elokuvissa.
Kuulitteko persu vihaajat. Kulttuuri kuuluu kaikille! Siitä ei pidä/saa maksaa. Olemme velkaa ja paljon jostain on pakko leikata.
-Jätetään vanhukset, sairaat hoitamatta. Kunhan kulttuuri on ilmaista.
-Leikataan koulutuksesta. Koulu menestys on meillä on ohi. Kunhan kansa pääsee teatteriin.
-Jengi väkivalta. Persut lisää poliisien budjettia. Kansan pitää edelleen saada kulttuuria. Tärkeämpi kuin suomalaiset itse.
Ääni persuille
Yleisön suosikki palkinto menee MC Helper beKINGs elokuvalle.
(Itse yllätyin kolmen kärjestä)
Sivuosan palkinto menee Hetki lyön Ilkka Heiskaselle.
Pääosan palkinto menee Sara Mellerille Kikka elokuvasta.
Kyyneleet valuivat kun Esko Salminen oli lavalla ja puhui :)
Ketkä palkittu? Aloin vasta katsomaan ja loppuukin jo kohta :(
Tää Jussi-gaala on yhtä läpijuoksua, pääosa-Jussin voittajakaan ei saanut pitää juuri minkäänlaista puhetta ennen kuin musa iskettiin päälle. Ihan koomista. 😅 Huonot järjestelyt.
Vierailija kirjoitti:
Kyyneleet valuivat kun Esko Salminen oli lavalla ja puhui :)
Se oli ihana
Todella ärsyttävä tuo kiitospuheen äänimerkki. Voittajien pitää luetella kiitoksensa pikavauhtia. Menee fiilis sekä voittajilta että yleisöltä
Vierailija kirjoitti:
Ketkä palkittu? Aloin vasta katsomaan ja loppuukin jo kohta :(
Tuossa nettisivulla on päivittyvä lista palkituista.
Leikkaajan palkinto menee Samu Heikkilälle elokuvasta Tytöt tytöt tytöt.
Siis mitä, se filmialan edesmenneet muisteluosuus jätettiin kokonaan pois? Mainoskatko alkoi juuri kun juontaja kerkesi vain sanoa sen. Törkeää :(
Vierailija kirjoitti:
Todella ärsyttävä tuo kiitospuheen äänimerkki. Voittajien pitää luetella kiitoksensa pikavauhtia. Menee fiilis sekä voittajilta että yleisöltä
Siinäpä se. Uskoisi että useampaa on ärsyttänyt pitkäpiimäiset kiitospuheet, joille ei loppua näkynyt...mikä on sitten paras keino?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se. Uskoisi että useampaa on ärsyttänyt pitkäpiimäiset kiitospuheet, joille ei loppua näkynyt...mikä on sitten paras keino?
Mikki kiinni tietyn ajan jälkeen. Toimii hyvin Oscareissa.
Nämä Jussi gaalat oli paljon parempia 2000 luvulla!
Joku etuillut jonossa?