Sellainen kellä runsaat menkat, miten istua pitkä bussi tai junamatka jos ei pääse vessaan?!!!
Kommentit (22)
Kaikissa kaukoliikenteen busseissa ja junissa on ollut mahdollisuus wc:hen.
Laitan tamponin, sitten laitan kuukupin ja extra yövaipan. Näillä olen pärjäillyt ja kun sitten vihdoin pääsen vessaan tarkistan tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Laitan tamponin, sitten laitan kuukupin ja extra yövaipan. Näillä olen pärjäillyt ja kun sitten vihdoin pääsen vessaan tarkistan tilanteen.
Miksi tamponi ja kuukuppi?
Nii?
Mä käytin varuiks muka pehmustetta takapuolen alla ja käytin pitkää takkia.
Ainoastaan kerran kävi niin ettei vessaan päässyt kun oli epäkunnossa. Mainittakoon vielä että matkustin pitkiä matkoja 2x/kk eikä ne menkat onneksi joka matkoille osuneet.
Lääke nimeltä Cyklokapron liian runsaisiin vuotoihin, jos ei mitään vakavampaa syytä, tehokas, ei sivuvaikutuksia. RESEPTILÄÄKE. Myös gynekologin tutkimus olisi hyvä, koska voi löytyä jokin syy ja siihen apu.
Ei kannata matkustaa jos on sellaisia vaivoja. Vasta jos on joku väli jossa voi matkustaa, ettei ole vuotoja tai kipuja. Kunnollinen side. Ehkä vasta vanhana voi matkustaa, paitsi silloin voi kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska jos on pelkkä tamponi vuoto tulee hetkessä läpi. Kuukuppi pysäyttää ohivuodosta osan. Kyseessä on siis runsaat kuukautiset, jossa verta tulee kuin putouksesta 3 ekaa päivää.
Vessat löytyy kyllä niin bussista kuin junastakin
Samoin lääkitystä runsaaseen Vuotoon.
AP ilmeisesti teini.
Juna tai bussi on pysäytettävä vaikka hätäjarrulla, ja sitten annettava lähimmälle miehelle kuva siteistä jotka hänen tulee hakea lähimmästä kaupasta tai muuten on epäinhimillinen narsisti jne.
Nap kirjoitti:
Miten niin ei pääse vessaan? Junissa, busseissa ja lentokoneissa on vessat. Pistä tamponi ja side päällekäin. Tai vaippa.
Joo toi vaippa on siitäkin hyvä että pitkällä matkalla voi vähän kustakin lirauttaa jos siltä tuntuu.
Kokeile sellaisia jättikokoisia inkotenssisuojia. Siis suurin koko/paksuus mitä löytyy. Ne on todellakin aikuisvaipat, itselläni hyvin auttaneet tilanteissa, joissa ei pääse vessaan moneen tuntiin. Niiden kanssa täytyy vaan olla superlöysät housut, verkkarit tms. Ihan prismasta löytyy noita tai lähikaupastakin.
Caprilon. Miksi kärsiä jos hankaloittaa kovasti elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska jos on pelkkä tamponi vuoto tulee hetkessä läpi. Kuukuppi pysäyttää ohivuodosta osan. Kyseessä on siis runsaat kuukautiset, jossa verta tulee kuin putouksesta 3 ekaa päivää.
Mitä se tamponi siellä kuukupissa hyödyttää? Mä en ainakaan saisi edes tollaista settiä mahtumaan värkkiini.
Vierailija kirjoitti:
Caprilon. Miksi kärsiä jos hankaloittaa kovasti elämää.
Mulla toi lääke ei vaikuta mitään edes maksimiannoksella o.O kohdun limakalvon polttoa en halua, lapsiluku ei ole ihan satavarmaan meillä täynnä. Hyvä niille keill toimii toi caprilon, ei siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
AP ilmeisesti teini.
Olet itsekin joskus ollut teini.
Vierailija kirjoitti:
AP ilmeisesti teini.
Viimeksi kun junassa menin vessaan, käännyin takaisin samantien. Pönttö oli tukossa, siellä oli vessapaperirulla ja istuinreunoissa sitä itseään. Haju oli karsea. Eikä ollut eka kerta junassa kun vessa oli siinä kunnossa ettei siellä voi käydä. Olen keski-ikäinen, en ap.
Miten niin ei pääse vessaan? Junissa, busseissa ja lentokoneissa on vessat. Pistä tamponi ja side päällekäin. Tai vaippa.