Ulkonäkö on asia, johon ei voi vaikuttaa
Paitsi naiset voi aina pukeutua naisellisemmin ja hymyillä.
Miesten on hieman vaikeampaa kasvaa pituutta 172 sentistä siihen 180 senttiin.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne naisetkaan pysty pituuttaan muuttamaan. Ja voihan se mieskin vaikuttaa ulkonäköönsä vaikka kuinka. Käydä salilla, kaunis hymy hammaslääkäriltä, panostaa ihonhoitoon, pukeutua tyylikkäästi ja hankkia hyvä kampaus jne.
Eikä pysty muuttamaan kropan malliakaan. Ylipainon voi tietenkin laihduttaa pois, mutta ei se taio kroppaan oikeanlaista muotoa eli tasapaksu kroppa on edelleen tasapaksu vaikka onkin aiempaa kapeampi. Samoin se rasva tykkää olla tietyissä kohdin eli ns. päärynä pysyy päärynänä ja Y-kropan omaavalla pysyy yläkropassa tietynlainen massiivisuus vaikka kuinka laihduttaisi ja takapuoli olisi jo pelkkää luuta ja nahkaa. Ompulla taas on tanakkuutta keskivartalossa eikä sellaista littanaa vatsaa saa millään ilveellä.
Ja näistä monikin mies jaksaa mainita ja jopa jankuttaa kuinka "pitäisi" olla sitä eikä saisi olla tätä vaikka ei se omakaan ulkomuoto aivan hunksi-tasoa ole.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne naisetkaan pysty pituuttaan muuttamaan. Ja voihan se mieskin vaikuttaa ulkonäköönsä vaikka kuinka. Käydä salilla, kaunis hymy hammaslääkäriltä, panostaa ihonhoitoon, pukeutua tyylikkäästi ja hankkia hyvä kampaus jne.
Käyn salilla ja vaikutus on todella kummallinen. Miehet saattavat kysellä treenivinkkejä ja tuloksia, mutta naiset selittävät miten näyttää koomiselta, kun naama ja kroppa on eri paria.
Mieskin voi hymyillä sekä pukeutua sekä omalle kropalle että tilanteeseen sopiviin, puhtaisiin ja ehjiin vaatteisiin.
Eikä se +180cm pitkä nainenkaan voi lyhyemmäksi muuttua vaikka kuinka olisi miesten mielestä liian pitkä ja lähinnä muistuttaisi kirahvia (tai mammuttia).
172 cm on ihan hyvä mitta - 160 cm naiselle, mut kun naiselle on kertynyt 92 kg, ei katsota edes päin. En mä miehistä enää muuta, olisi vaan kiva kun haettaisiin tanssimaan, mut kukaan ei enää tiedä että osaan. Olin alle 70 kg kun opettelin ja silloin oli vientiä, tosin silloin 15 v. nuorempikin ja nätimpi.
172 cm on ihan hyvä mitta - mutta jos luonne on tuosta syystä katkera ja naisvihamielinen, niin huh huijaa.
Ei siinä oo mitään kauheeta. mullakin jää alle 180 ja oon laiha kun luuranko. Lihakset kyllä on mutta ne ei näy. Elämää on ilman naisiakin, ei se oo mikään välttämättömyys. Ei mulla oo vaatteenakaan muuta kun huppareita ja collegehousuja. Voi olla ja tehdä kaiken oman mielen mukaan ja on helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Aina voi laihduttaa, jos sattuu olemaan läski (naisista käytetään termiä kehopositiivinen). Itsestään huolta pitävä näyttää paremmalta kuin pizzalla, karkeilla, alkoholilla ja tupakilla turvottanut ja rypyttänyt lylleröällerö. Tosin lylleröillä läski kiristää jonkin verran naaman juonteita pois XD
Ja tämän kirjoittajahan on siis itse läski mies. On puhunut siitä täällä.
Vierailija kirjoitti:
172 cm on ihan hyvä mitta - 160 cm naiselle, mut kun naiselle on kertynyt 92 kg, ei katsota edes päin. En mä miehistä enää muuta, olisi vaan kiva kun haettaisiin tanssimaan, mut kukaan ei enää tiedä että osaan. Olin alle 70 kg kun opettelin ja silloin oli vientiä, tosin silloin 15 v. nuorempikin ja nätimpi.
172 cm on ihan hyvä mitta - mutta jos luonne on tuosta syystä katkera ja naisvihamielinen, niin huh huijaa.
Painoa voi muuttaa, pituutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pituutta voi lisätä, kuten on jo todettu.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kehopositiiviset eivät ole kauniita, niin ne tuo kuitenkin hymyä ja naurua muiden ihmisten päivään huvittavalla huojuvalla lyllerryksellään XD
Tälla lailla me kehopositiiviset lyllerretään.
Sulla tuskin kunto ja kehonhallinta riittää samaan :D
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä oo mitään kauheeta. mullakin jää alle 180 ja oon laiha kun luuranko. Lihakset kyllä on mutta ne ei näy. Elämää on ilman naisiakin, ei se oo mikään välttämättömyys. Ei mulla oo vaatteenakaan muuta kun huppareita ja collegehousuja. Voi olla ja tehdä kaiken oman mielen mukaan ja on helpompaa.
Miksi niissä paidoissa pitää olla huppu. Eikös lapset käytä hupullisia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Minua alkaa aina naurattaa, kun nuo lylleröpylleröt lyllertää pitkin Prisman käytäviä tiukoissa mustissa pöksyissään poninhäntä tai epämääräinen nuttura pään päällä tahdissa heiluen XD
Kun on vähän lihaa luiden ympärillä niin sujuu shimmyt!
Vierailija kirjoitti:
Hymyily ei auta ruman malliseen vartaloon ja rumaan naamaan.
Mulla on kivat kasvot muttei kaunis hymy. Näytän hyvältä vain kun EN hymyile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kehopositiiviset eivät ole kauniita, niin ne tuo kuitenkin hymyä ja naurua muiden ihmisten päivään huvittavalla huojuvalla lyllerryksellään XD
Itseasiassa minuakin vähän potuttaa se että jotkut pitävät sairaalloista lihavuutta tai lihavuutta jotenkin positiivisena asiana.
Miksi käyttää sanaa jonka merkitystä ei ymmärrä? Eihän kehopositiivisuus tarkoita, että lihavuutta pitää ihan hyvänä asiana, saati toivottavana. Mistä ihmeestä sellainen käsitys on peräisin? Kehopositiivisuudella tarkoitetaan kaikenlaisten ihmisten hyväksymistä, riippumatta heidän mistä tahansa kehollisista ominaisuuksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos realistisia ollaan niin moni ei voi muuttaa painoaan. Teoriassa kyllä, mutta käytännössä ei.
Hyi helvetti että inhoan tatuointeja ja pilata ihonsa mustaamalla se likaisen näköiseksi. Minua ei kiinnosta katsella mitään typeriä iho maalauksia ja kuvioita kenenkään nahassa. Tulee mieleen sairas iho joka on sen pilannut jollain musteella.
Minä en koskaan ihoani pilaisi millään piirroksilla ja miksi haluaisin näytellä muille jotain nahka piirroksiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten naisen iho-ongelmat helpottaisivat tätä asiaa? Kasvoissa mm.
Nainen voi laittaa meikkiä.
Monella auttaisi sekin kun jättäisi sokerin ja muut herkut pois.
Yläpeukutin, en meikkikommentin vaan tuon loppuosan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi laittaa meikkiä.
Monella auttaisi sekin kun jättäisi sokerin ja muut herkut pois.
Yläpeukutin, en meikkikommentin vaan tuon loppuosan vuoksi.
Minä taas alapeukutin. Kenkuttaa, kuinka tullaan miesselittämään, että ihosairaudet kyllä häviävät jäljettömiin, kun vain hoksaa syödä jollain tietyllä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikki, sellainen joka peittää tatuoinnitkin.
Se meikki on silti pakko ottaa joskus pois. Ja muu iho voi olla myös ongelmainen, teoriassa.
Mitä se kotona haittaa miltä näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti että inhoan tatuointeja ja pilata ihonsa mustaamalla se likaisen näköiseksi. Minua ei kiinnosta katsella mitään typeriä iho maalauksia ja kuvioita kenenkään nahassa. Tulee mieleen sairas iho joka on sen pilannut jollain musteella.
Minä en koskaan ihoani pilaisi millään piirroksilla ja miksi haluaisin näytellä muille jotain nahka piirroksiani.
No tämä on sinun mielipiteesi.
Ja kirurgina itse Erdogan. Kiitos Ei!