Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekisitkö lapsen miehen kanssa, jota et rakasta vai jäisitkö lapsettomaksi?

Vierailija
24.03.2023 |

Eli jos tilanteesi olisi sellainen, että ikäsi lähenisi jo pian neljääkymmentä ja olisit aina halunnut lapsia ja perheen. Mutta se parisuhde, johon ryhdyit muutamia vuosia sitten ei kuitenkaan osoittautunut todella hyväksi. Epäilisit, että onko mies ollenkaan se loppuelämän oikea, tai olisi olo että et rakasta, tai muuten suhde olisi laimea tai etäinen, tai ehkä miehessä olisi jotain selvästi epäsopivia ominaisuuksia. Tajuaisit, että ikäsi vuoksi se einiinhyvä suhde on kuitenkin koko elämäsi viimeinen mahdollisuus lapsen saamiseen ja perheen perustamiseen. Mitä tekisit? Eroaisitko ja hautaisit unelmasi lapsen saamisesta lopuksi ikää? Vai perustaisitko perheen tämän miehen kanssa (tietenkin edellyttäen, että mies haluaa)?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska mulla se halu saada lapsia tuli vasta sen jälkeen, kun olin löytänyt sen miehen kenen kanssa ajatus tuntui oikealta. 

Vierailija
22/26 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanuusvanhemmilla ei ole parisuhdetta pohjalla alunperinkään, joten moni eroperheen kiista vältetään jo sillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lapsen voi tehdä jos se on miehelle varmasti ok, että vanhemmuutenne tulee olemaan joko erovanhemmuutta tai yhteiseloa rakkaudettomassa liitossa. Sitä en hyväksy lainkaan, että esittäisit miehelle rakastavasi sen aikaa, että saat hänet tekemään lapsen kanssasi. Se on hyväksikäyttöä ja huijaamista.

Itse en moiseen alkaisi, mutta en olekaan koskaan halunnut lapsia eikä kukaan mies ole halunnut niitä minun kanssani.

Vierailija
24/26 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseeko se lapsi halihalipusipusi-vanhempia, jotka keskittyvät vain toisiinsa vai sittenkin kaksi täyspäistä aikuista vanhemmikseen?

Eihän tuollaiset vanhemmat ole täyspäisiä. 😁

Vierailija
25/26 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä olis hyvät geenit niin miksei? Toki pitäisi sopia, onko mies lapsen elämässä vai ei.

Vierailija
26/26 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä haluat kysyä, on että tekisitkö köyhän miehen kanssa lapsen. Nainen rakastaa jos on rahat.