Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos tilanne olisi tämä???

Vierailija
25.11.2006 |

Sinulle tarjottaisiin unelma duunia toiselta paikkakunnalta n.250km päästä, mahdollisuutta vastaavaan paikkaan ei ole!

Muutto siis olisi välttämätön, mutta miehesi ei suostuisi muuttamaan.

Mitä tekisit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin myös kämpän sieltä. Asuisin viikot työpaikkakunnalla ja viikonloput kotona. Ja toivoisin tietty, että tuo ratkaisu ei olisi ikuinen.

Edellisessä työpaikassani oli parikin ihmistä tuollaisella ratkaisulla.

Vierailija
2/6 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella tuollaista tilannetta, koska mun mies muuttaisi kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalla on parempi palkka?

Missä sukulaiset, ystävät ja muut läheiset asuvat?

Voisitteko muuttaa puoliväliin, molemmilla olisi 100km työmatka?

Vierailija
4/6 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaikea kuvitella tuollaista tilannetta, koska mun mies muuttaisi kyllä.

Oma työpaikka jäisi, omat kaverit jäisi kauas, samoin sukulaiset, lasten kaverit, vaivalla rakennettu talo, tutut harrastusporukat, tutut ympyrät, jne.

Vierailija
5/6 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin lapset mukaan ja muuttaisin viikoksi kakkosasuntoon ja viikonlopuksi miehen luo.

Itse asiassa moni tekee niin.

--

Tai jos on pendolino-reitin varrella, matkustaisin junalla päivittäin- esim. hki-turku-tampere-jyväskylä- sektori täysin realistinen malli.

Ja isi hoitaisi lapset päiväkotiin ja kotiin.

(PK-seudulla voi julkisella liikenteelläkin mennä 2-3h/ pv matkoihin aikaa.)

Vierailija
6/6 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tilanne nyt on vielä täysin auki, ei ole varmaa saanko paikkaa, palkka olis sitten suunniileen sama kun miehellä nyt, muuten en mistään tällähetkellä sais sellasta palkkaa...

Ei olla vielä edes virallisesti miehen kanssa siitä keskusteltu, kun kaikki ihan auki vielä, mielenkiinnosta kyselin täältä mitä te tekisitte, jos tälläinen tilanne tulisi eteen. Joo mies voi varmaan saada sieltä myös töitä ja muutto olis perjaatteessa mahdollinen, sitäpaitsi työ on määräaikainen vuosi kerrallaan. Jos minä sen työn saan niin pakko se on ottaa vastaan, koska sellaista tilaisuutta ei välttämättä koskaan enää eteen tulisi..

Asunto meillä on täällä ja pitäis miettiä laittaako vuokralle vai mitä.. on jännää, mutta on tässä nyt aikaa muutama kuukausi ennen kun edes saan tietää paikasta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi