Läppärillä tai pöytäkoneella palstailijat, mitä muita välilehtiä sulla on auki vauva.fi:n lisäksi?
Kommentit (24)
Yksi toinen keskustelupalsta ja HS.
Minulla on kahdessa eri selaimessa joissa yhteensä kahdeksan ikkunaa 274 välilehteä auki.
Mulla on 22 sivua auki, en jaksa luetella.
YouTubesta tarot-video, jota kuuntelen tuossa taustalla
Miksi juuri läppärillä tai pöytäkoneella palstailijat? Onko älypuhelimessani auki olevat 57 välilehteä jotenkin erilaisia välilehtiä?
Face,tv-ohjelma,paikallissää,pasianssi
Työsähköposti, Flightradar24, Telian omat sivut tällä hetkellä.
Katselen jotain sarjaa kun neulon. Kun haluan lepuuttaa käsiä niin provoilen täällä vähän aikaa ja sitten jatkan neulomista.
Ilmatieteenlaitoksen paikallissää. Facebook. Ylen uutissivu. Youtubesta ASMR-video pyörii taustaäänenä.
Mulla on jotain 200 sivua tallessa älypuhelimessa.
Ihan liikaa tosin.
Youtube toisessa Firefoxin välilehdessä auki. Windows 10 läppäri, mukavankokoinen 17,3" näyttö, paljon mukavampi käyttää kuin puhelimen pieneltä näytöltä.
Vierailija kirjoitti:
Katselen jotain sarjaa kun neulon. Kun haluan lepuuttaa käsiä niin provoilen täällä vähän aikaa ja sitten jatkan neulomista.
Millaista neulettasiellä Porvoossa syntyy?
Hauskaa, just eilen mietin, että pitäisi aloittaa aihe ja kysyä piruuttaani, montako välilehteä muilla on auki. :D
Mulla on ollut jostain joulusta asti nää välilehdet, mitä nyt on.
Nyt on kuusi selainta auki ja tän yhden oon nyt saanut karsittua niin, että vaan 7 välilehteä.
Muissa on 156, 11, 78, 139 ja oho, näköjään toisessakin enää 7=se, mitä karsin eilen illalla.
Av:n lisäksi on gmail, fb, wilma, foreca, iltalehti, iltasanomat, yle, hs, googlehakuja, jotain eri linkkejä, nettisanakirja, Riekerin kenkäkaupan sivut, Ommellinen, Terveyden Asialla, sitten aika paljon mun "foliohattusivuja". :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kahdessa eri selaimessa joissa yhteensä kahdeksan ikkunaa 274 välilehteä auki.
Hahah, minulla jotain 20 ikkunaa ja yhteensä varmaan 800 välilehteä.
Tämä on kyllä jotenkin patologista.
Läppärin lisäksi on kaksi näyttöä. Läppärillä pyörii investing.com, toisella näytöllä Bloomberg Youtubelta.
Jos on kaupanteko päällä niin toisella on auki Nordnet, muuten tätä hömppää ja viihdettä.
Esim miten hevosena pystyn osallistumaan
Ja se on tältä palstalta.
Walter Benjamin's "Critique of Violence"
17 ikkunaa, noin 190 välilehteä. Auki on sivuja, joita tarvitsen säännöllisesti.
hyi