Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla CD-soitin?

Vierailija
23.03.2023 |

?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on minidisc

Vierailija
22/50 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on poltettava cd-soitin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy. Stereot joissa radio ja cd. Levyjä useampi sata.

Vierailija
24/50 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri la illan ratoksi kuuntelen cd soittimella ysärilevyjäni 🙂 Vaihteeksii puhelimella tällä foorumilla kun yleensä läppärillä.

Vierailija
25/50 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut vuosiin

Köyhät joutuu luopumaan.

Vierailija
26/50 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saisi polttaa eikä heittää kotitalousjätteeseen.

Vierailija
27/50 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aikoinaan tosi hyvä sony c kasettisoitin

Jäi käyttämättä. Ei sitten toiminut enää 1å v jälkeen.

Vierailija
28/50 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vielä pöytä-pc (Windows 98SE) jossa on polttava cd-asema ja läppärikin (Windows 10) jossa on polttava dvd asema.

Vierailija
29/50 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Haluaisin. Ostin joitakin vuosia sitten sellaisen, mutta äidin tuoma (jonkun vanha) tv jota en katso irtosi jalastaan ja tippui sen päälle, kaikki lensi lattialle. Sitä ei voinut enää käyttää. Pitäisi olla sopiva pöytä ja tila mihin sen saa, asunto on ahdas.

Vierailija
30/50 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on.Stereoihini kuuluu 80luvun Pioneer CD soitin PD-70

Vierailija
31/50 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Haluaisin. Ostin joitakin vuosia sitten sellaisen, mutta äidin tuoma (jonkun vanha) tv jota en katso irtosi jalastaan ja tippui sen päälle, kaikki lensi lattialle. Sitä ei voinut enää käyttää. Pitäisi olla sopiva pöytä ja tila mihin sen saa, asunto on ahdas.

Olisikohan kotivakuutus korvannut moisen tapaturman? Kuitenkin rahallisesti melko huomattavat vahingot kun kaksi laitetta romuttuu kerralla käyttö- ja todennäköisesti korjauskelvottomaksikin.

Vierailija
32/50 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sain isältä hänen vanhan.

Isä kysyi onko minulla radiota ja vastasin ei ole.

Isä kaivoi 3 radiota ja otin tämän, missä on myös cd soitin.

Radiota kyllä kuuntelen

Vierailija
33/50 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Sain isältä hänen vanhan.

Isä kysyi onko minulla radiota ja vastasin ei ole.

Isä kaivoi 3 radiota ja otin tämän, missä on myös cd soitin.

Radiota kyllä kuuntelen

Jätit sitten nettiradiot mainitsematta ja joissain puhelimissakin on radio, joka käyttää kuulokejohtoa antennina.

Vierailija
34/50 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja kun maksoi aikanaan yli 5000€ niin ei ihan heti ole lähdössäkään. Levyjä ei tosin ole kuin muutama kymmen.

Älppäri on kuitenkin aina se numero 1

Vierailija
35/50 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa on

Vierailija
36/50 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut musiikkiharrastuksen aikana noin kuusi cd-soitinta plus autoissa kaksi kappaletta.

Nyt on saksalainen AVM-yleiskone eli viritinvahvistin jossa myös cd-soitin.

Kaikkein mieleenpainuvin oli alkuperäinen Luxmanin putki-cd.

Putket hehkuivat kuin köyhän miehen takka. 

Hyvä tunnelma ja hyvät soundit.

Vierailija
37/50 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähemmäs 1000 cd-levyä. Joten tottakai on useampkin cd-soitin.

Mulla on n. 1500 levyä, mutta pärjään silti yhdellä soittimella.

Vierailija
38/50 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitin pois Philipsin radio-CD-laitteen, koska se oli ihan liian herkkä eli löysi vikoja uusistakin CD-levyistä. Kuuntelen nykyään CD-levyjä televisioon liitetystä DVD-soittimelta. Voin kuunnella CD-levyjä tai katsella DVD-levyjä parin vuoden kuluttua 20 vuotta täyttävältä ensimmäiseltä läppäriltäni, jossa on DVD-asema. Kun kuuntelee musiikkia näillä laitteilla, äänentoistossa ei kyllä ole kehumista.

Vierailija
39/50 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjoitin pois Philipsin radio-CD-laitteen, koska se oli ihan liian herkkä eli löysi vikoja uusistakin CD-levyistä. Kuuntelen nykyään CD-levyjä televisioon liitetystä DVD-soittimelta. Voin kuunnella CD-levyjä tai katsella DVD-levyjä parin vuoden kuluttua 20 vuotta täyttävältä ensimmäiseltä läppäriltäni, jossa on DVD-asema. Kun kuuntelee musiikkia näillä laitteilla, äänentoistossa ei kyllä ole kehumista.

Hyvillä kuulokkeilla on paras äänenlaatu. Kannettavien cd-radioiden äänenlaatu kaiuttimien kautta ei niissäkään ole järin hyvä, kuin jogurttipurkista tulisi ja keinotekoinen bassotehostus kuulostaa ontolta myös. Paras äänentoistolaatu on 70-90-luvun laitteissa, melkein ennemmin kuin ostaa uusi laite, kannattaisi käyttää se raha vanhojen kunnostukseen. Nykyajan uudet laitteet on kuin jotain näköispainoksia, rahat on käytetty ulkonäköön, sisältö on silkkaa sekundaa.

Vierailija
40/50 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvillä kuulokkeilla on paras äänenlaatu. Kannettavien cd-radioiden äänenlaatu kaiuttimien kautta ei niissäkään ole järin hyvä, kuin jogurttipurkista tulisi ja keinotekoinen bassotehostus kuulostaa ontolta myös. Paras äänentoistolaatu on 70-90-luvun laitteissa, melkein ennemmin kuin ostaa uusi laite, kannattaisi käyttää se raha vanhojen kunnostukseen. Nykyajan uudet laitteet on kuin jotain näköispainoksia, rahat on käytetty ulkonäköön, sisältö on silkkaa sekundaa.

Myydäänköhän noita kunnostettuja 70-90-lukujen laitteita missään liikkeessä?

Toinen kysymys: Voiko uusia CD-levyjä enää ostaa mistään? En ole nähnyt niitä enää niissä liikkeissä, joissa niitä aikaisemmin myytiin.