Leikkiikö jo 1v10kk ikäinen baby bornilla?
Kommentit (7)
Tosin nukke on pienempi kuin babyborn jollaisella kyllä leikkii innoissaan mummolassa. Lähinnä röyhtäyttelee, syöttää ja laittaa nukkumaan, on katsellut kun äiti hoitaa muutaman kuukauden ikäistä pikkuveljeä :)
ja sille oon kirpparilta kakskin baby bornia ostanut ja joululahjaksi saa brion yhdistelmärattaat. Kyllä tyttö välillä nukkea kanniskelee ja haluaa että sille vaatteita vaihdetaan ja tuttia suuhun laittaa, mutta ei nyt vielä kovin paljoa varsinaisesti leiki. Luulisin kyllä että ensi kesänä tilanne on jo toinen ja leikkii kovastikin, joten mielestäni hyvin voit tuon ikäiselle nuken ostaa..
Se vaan on molempien mielestä paras nukke :)
mutta kyllä meillä ainakin on leikitty. Niistä hienouksista mitä siinä on (kyyneleet, syötöt jne.) ei ole tajuttu eikä todella ole ollut tarve. Sen veden ja vaippojen kanssa pelaaminen on rasittavaa. Vauvan hoito ja vaatteet riittää hyvin.
ja Annabellalla ovat ison siskon nukkeja. Ostettiin hänelle sellainen pieni pehmeävartaloinen Baby Born mutte se ei kiinnosta läheskään niin paljon kuin noi isommat nuket. En tiedä johtuuko siitä että siskokaan ei leiki sillä pienellä. Mutta meillä nuket ovat siis ihan ykkös juttu ollut jo pitkään :=)
Meidän tyttö on leikkinyt 1-vuotiaasta nukeilla. 2-vuotiaana sai baby bornin lahjaksi ja laikkii sen kanssa joka päivä. Tosin meidän tytön nukke ei kyllä " osaa" itse pissata tai syödä. Ne toiminnot olen ajatellut näyttää vasta sitten, kun tyttö on isompi.
vähän on ison kokoinen tuon ikäiselle, mutta toisaalta sen voi ottaa mukaan kylpyyn.