Perustetaan uusi aikakauslehti: "KÖYHÄ"
Millaisia juttuotsikoita keksisitte ;-)
Mittani tuli täyteen kun Kuntoplussassa esiteltiin saippuaa 36,55 € ;-(
Kommentit (195)
Köyhän miehen -vitsipalsta.
Millainen on köyhän miehen juoksumatto?
- Jäisellä kalliolla paikallaan juokseminen ja sutiminen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sosiaalitukien leikkaaminen edistää taloudellista tilannettasi? Asiantuntija Petteri Orpo vastaa köyhien kysymyksiin.
Tämä olisi kyllä hieno paneeli.
Onko vielä lisää ideoita siitä, mitä haluaisitte lukea lehdestä KÖYHÄ?
Tarjousten metsästäjä palsta, jossa kerrotaan vinkkejä hyvistä tarjouksista.
Kuinka perustaisimme köyhien asiaa ajavan, eli köyhien aseman parantamiseen keskittyvän puolueen, koska sellaista ei ole nyt olemassa.
Rikkaat kertoo miten raha ei tuo onnea -artikkelisarja.
Vierailija kirjoitti:
Köyhän miehen -vitsipalsta.
Millainen on köyhän miehen juoksumatto?
- Jäisellä kalliolla paikallaan juokseminen ja sutiminen.
Vanhat laihialaisvitsit voisi päivittää köyhä-muotoon, esimerkiksi millainen on köyhän kesäkeitto? - Lämmintä vettä kukallisella lautasella.
Itse asiassa ihan hyvä ajatus. Minä ainakin ostaisin!
Itsehoito-ohjeita, esimerkiksi kuinka paikata hammas tai tehdä itse pallolaajennus. Jatkosarjana kampaajakoulu.
-'Seuraavan KÖYHÄ-numeron nettiversiossa ilmainen työkalu KÖYHÄ:n nuorille aikuisille, näin helposti KÖYHÄCALC-laskurilla lasket paljonko saat säästöä lykkäämällä lapsen hankkimista'.
Laskuri tukee persaukisten talouden liikkumavaraa sekä - hallintaa ja on toteutettu yhteistyössä Tilästökeskuksen ja Stäkesin asiantuntijoiden kanssa.
-'KÖYHÄ-paperiversion toukokuun numerossa extrana ilmainen KÖYHÄ:n lukijoille ja erityisesti nuorille aikuisille suunnattu ranteeseen pujotettava 'synnytyspelko-mittari'
Köyhän kannattaa ostaa kirpparilta kiikarit. Niillä voi katsoa naapurin telkkaria. Pimeässä tietenkin kun sähköt on katkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat kertoo miten raha ei tuo onnea -artikkelisarja.
Tämä olisi todella hyvä ja opettavainen köyhille, tai ihmisille, jotka omasta mielestään olisivat onnellisempia jos olisi enemmän rahaa. "Et sinä yhtään onnellisempi olisi" Try me. Eipäs tuollaisia haasteita haluta ikinä heittää. Mutta sen sijaan sellaisia heitetään, että aiheutetaan ennestään tukalampi tilanne taloudellisesti tai muita vastoinkäymisiä, jotta joku ymmärtäisi, että kato nyt, on sitä muitakin ongelmia kun raha. Mut hei,voisin mä koittaa joskus mitä on olla muiden ongelmien kanssa ja esim 5000 nettotulot. Mitäh etkö halua nähdä tuollaista haastetta. No totta kai koska silloin vesittyy se paskanjauhanta, että valoa, rakkautta ja seksiä vaan. Ai niin sivistystä ja kulttuuria.
"Miten varastan perustoimeentuloon tarvittavat asiat?"
Kuinka aiheutan ylimielisille kokoomuslaisille ja muille asennevammaisille köyhiä alistaville kostoksi mahdollisimman paljon taloudellista vahinkoa, vaikeuksia ja harmia jäämättä kiinni siitä.
Miten totuttelen metsäläisyyteen, ainiin tämä oli jo.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisille julistuksille voisi olla kyllä kovakin kysyntä "suuren massan" keskuudessa:
- näin saat enemmän saikkua
- näin kikkailet itsellesi suuremmat toimeentulotuet
- näit vältyt töiltä
- kuinka hankkia pimeästi lisäansioita
- tällä asemalla saat vanhan romusi katsastettua
Tällaiselle olisi varmaan paljonkin kysyntää!
Joku kamppailulajin harrastajan palsta: miten harjoitan itsehillintää luukuilla.
"Näin paikkaat itse hampaasi"
"Näin vedät itse vihoittelevan hampaasi irti"
"Näin särkylääkkeet voi korvata hammashoitoa"
Se yksi kokoomuksen nainen pitää saada antamaan lehteen tarkat ohjeet miten parilla kympillä ostaa monen viikon ruuat. Tietysti lehdessä pitää olla kuukauden centivenyttäjä. Joku viimisen päälle vileeni joka kertoo kuinka halvalla saa mitäkin.
Niksejä kuinka teen tikusta asiaa kun naapurista tulee herkullinen pullan tuoksu?
Moraalinen ongelma kuinka kovaan nälkään saa varastaa? Asiaa pohtii leipäpappi.