Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joku halveksii itseään paremmin menestyneitä?

Vierailija
22.03.2023 |

Itse tyyliin laitoshuoltaja ja sitten pyörittelee silmiään ja huokailee töissään lääkäreille. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku perusvenäläinen geeni varmaan. Itse ei saada mitään aikaan ja yritetään vetää aikaansaavatkin seuraksi pohjalle.

Ehkä vähän vanhan polven juttuja, nuoremmat osaavat olla iloisia muiden menestyksestä ja osaavat laittaa itselleenkin positiivisia tavoitteita.

Olisiko peruja SDP--/kommunisti-Suomen ajoilta, kun Neuvostoliitto ei ollut vielä romahtanut.

Vierailija
22/23 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku perusvenäläinen geeni varmaan. Itse ei saada mitään aikaan ja yritetään vetää aikaansaavatkin seuraksi pohjalle.

Ehkä vähän vanhan polven juttuja, nuoremmat osaavat olla iloisia muiden menestyksestä ja osaavat laittaa itselleenkin positiivisia tavoitteita.

Olisiko peruja SDP--/kommunisti-Suomen ajoilta, kun Neuvostoliitto ei ollut vielä romahtanut.

Kyllä se taitaa olla sukupolvikysymys. Nuoret kouluttautuvat, säästävät rahaa, sijoittavat, karttavat päihteitä, perustavat bisneksiä ja menestyvät.

Vanha polvi se vaan laittaa rahat viinaan ja änkyröi "riistäjistä", mutta ei laita tikkua ristiin sen oman tilanteensa parantamiseksi. Korkeintaan menevät lakkoon ja vaativat kuuta taivaalta. Huomaa, että ennen oppi tuli idästä. Ja hyvin meni perille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sama ilmiö näkyy myös siinä, että on olemassa ihmisiä, ketkä kaveeraa ihan hulluna heti sun kanssa, jos sulla on jotain haasteita elämässä (esim. jäit juuri työttömäksi). Sitten kun saatkin unelmiesi työn, niin tuo henkilö ei ollenkaan voi olla onnellinen sun puolesta, ja tapaamiset harvenee. Siis hän jotenkin nauttii sellaisista ihmisistä ympärillään, joilla menee huonosti ja joita hän voi neuvoa, muttei yhtään kestä, jos toinen alkaakin menestyä.