Aseksuaalisuus
Olen miettinyt olisiko ikisinkkuuteni syy aseksuaalisuus. Onko muut ikisinkut pyöritelleet tätä ajatusta?
Kommentit (9)
Ei kai kukaan oikeasti nussi asetta?
Eikö se ole vaarallista?
Ite oon ikisinkku ja aseksuaali. En ole löytänyt toista aseksuaalia. Toisaalta en kaipaa edes parisuhdetta - kaiken voi tehdä itse.
Kyllä vain. Ikää yli kolmekymmentä. En ole seurustellut, treffaillut, suudellut, saati sitten harrastanut seksiä kenenkään kanssa. Muutoin olen ihan tavallinen tallaaja. Kiva ja sosiaalisesti taitavakin. Mutta seksuaalisen kiinnostuksen puute aika tehokkaasti syö mahdollisuudet parisuhteeseen. Tosin en oikein tiedä, kiinnostaisiko seksitönkään parisuhde.
En oo aseksuaali, mutta en missään nimessä halua pari- ja/tai seksisuhdetta toisen ihmisen kanssa. Ajatus on vastenmielinen. Tykkään kyllä seksileluilla saavutetuista orgasmeista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan oikeasti nussi asetta?
Eikö se ole vaarallista?
Kannattaa opetella lukemaan ja ajattelemaan
Itsellänikin kenties suurin syy sinkkuudelle löytyy aseksuaalisuudesta. Mutta olen myös siinä mielessä harmillisessa "lokerossa", että kulutan kyllä seksuaalista (fiktiivistä) materiaalia ja masturboin, mutta en ole koskaan pitänyt ketään oikeaa ihmistä seksuaalisesti viehättävänä enkä kokenut ns. "panetusta"/tarvetta seksille. Olen ns. tiukan linjan aseksuaaleille liian irstas - ja perusparisuhteeseen liian frigidi.
Tunnenerään aseksuaalin. Kertoi jo nuorena asiasta. Eipä ole ikinä seurustellut.
Itsekin masturboin kyllä, mutta en koe kiihottumista ihmisten kanssa elävässä elämässä. Olen kyllä kiintynyt ihmisiin joskus, mutta silloinkaan en koe toista kiihottavana. Minulla ei myöskään ole tarvetta pitää ketään elämässäni. Joskus nuorempana ajattelin, että pitäisi olla parisuhde ja perhe. Nykyään olen yksin ja en edes etsi ketään ihmistä elämääni. On vain helpompaa olla yksin. Olen miettinyt onko syynä masennus vai olenko oikeasti vain aseksuaali.
Kannattaa etsiä seuraa muiden aseksuaalien joukosta.