Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällä palstalla on kyllä monella vaikeuksia ymmärtää lukemaansa

Huvittavaa
22.03.2023 |

Asia kuin asia niin aina löytyy liuta niitä jotka eivät ymmärrä lukemaansa. Aukovat päätään ja viisastelevat ihan asian vierestä. Ollaan olevinansa niin fiksuja, mutta oikeasti ovat ihan pihalla. Jos joku kirjoittaa pitävänsä punaisista autoista, niin aivan varmasti siihen tulee joku rääpimään päätään, että miksi hvetissä sä pidät sinisistä autoista.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista ap paska mä ainakin kannatan ilvestä! Raaaaaaimomheeelminen raimohelminen!

Ilveshän on ihan paskaaaaaa!!! Tappara taas menee voitosta voittoon.

Vierailija
22/37 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajakaa punaisella polkupyörällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen että näet värit! Mä olen värisokea.

Vierailija
24/37 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista ap paska mä ainakin kannatan ilvestä! Raaaaaaimomheeelminen raimohelminen!

Saatnan viharikollinen!

Et sorra mua jollain epäreilulla kilpailuasetelmalla, tulee paha mieli, pitäis mieluummin jakaa osallistumispalkintoja!

Vierailija
25/37 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilves on paska!!

Vierailija
26/37 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä totta, että luetun ymmärtäminen näyttää olevan luokattoman huonoa monille ihmisille. Jos ei kunnolla ymmärrä edes lukemaansa, tuskin sitten ymmärtää paljon muutakaan.

Vierailija
27/37 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tappara voittaa koska ne ui homoilusta vapautuvasta ylimääräisestä testosteronista, ilveksen pelaajien aika menee naisissa ja miehekkyydessä niin ne jää jälkeen jääkiekossa, ne ei oo tarpeeks homoja niin kun tapparan pelaajat.

T: tieteilymies

Vierailija
28/37 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tappara voittaa koska ne ui homoilusta vapautuvasta ylimääräisestä testosteronista, ilveksen pelaajien aika menee naisissa ja miehekkyydessä niin ne jää jälkeen jääkiekossa, ne ei oo tarpeeks homoja niin kun tapparan pelaajat.

T: tieteilymies

Säälittävä räpellys.

Vierailija
29/37 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi joku hyvin vihamielinen puhe henkilöltä, joka jatkuvasti poistaa viestejä ja erilaisia aloituksia ja kutsuu kaikkia trolleiksi, jotka eivät sovi hänen maailmankuvaansa. Suuressa osassa keskusteluketjuja hän vaanii ja ilmeisesti hänellä ei ole töitä eikä muuta tekemistä kuin räksyttää muille koko päivän. Yllyttää muita samaan.

Vierailija
30/37 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi joku hyvin vihamielinen puhe henkilöltä, joka jatkuvasti poistaa viestejä ja erilaisia aloituksia ja kutsuu kaikkia trolleiksi, jotka eivät sovi hänen maailmankuvaansa. Suuressa osassa keskusteluketjuja hän vaanii ja ilmeisesti hänellä ei ole töitä eikä muuta tekemistä kuin räksyttää muille koko päivän. Yllyttää muita samaan.

Ilmeisesti ihan sama henkilö soimaa muita Igoreiksi.

Vierailija
31/37 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-"En ole ylipainoinen, mutta omatekemät sapuskat tökkii, kaipaisin vielä lisää keveyttä ja vaihtelua ruokiin. Oisko jotain kivoja reseptejä tai uusia ideoita"?

-"Syö vähemmän kuin kulutat läski, niin laihdut"!!!

Vierailija
32/37 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kristityt eivät pidä jostakin henkilöstä, he sanovat, että kaikki viestit, joista he eivät pidä, ovat heidän vihaamansa henkilön kirjoittamia, vaikka monet ihmiset ovat kirjoittaneet ne. He eivät siis edes huomaa, että viestien kirjoittajia  on monta, vaan syyttävät vain yhtä henkilöä.  Se kertoo paljon heistä.

Ja lisäksi kaikki, jotka eivät usko heidän tavallaan, heitä kaikkia kidutetaan helvetissä ikuisesti taukoamatta. Pelottelua, sortoa, pakottamista. Vain heillä on totuus. Ja ainoa asia, joka riittää ikuiseen kidutukseen, on olla uskomatta.

Vierailija
33/37 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Heti. Juokse.

Vierailija
34/37 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minähän se😂😂😂

Vierailija
35/37 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina lumiukosta:

Koko yön oli satanut lunta niin....

8:00 Tein lumiukon

8:10 Feministi saapui paikalle ja kysyi miksi en tehnyt luminaista.

8:15 Joten tein luminaisen.

8:17 Feministinaapurini valitti luminaisen pulleista rinnoista ja väitti että pidän luminaista objektina.

8:20 Lähistöllä asuva homopari kiukustui ja heidän mielestään kaksi lumiukkoa olisi ollut parempi

8:22 Ohikulkenut transihminen kysyi miksen voinut tehdä vain lumihenkilöä irtonaisilla osilla

8:25 Kadun päässä asuvat vegaanit valittivat porkkananenästä, koska porkkana on ruokaa eikä niillä pidä koristella lumiveistoksia

8:28 Minua kutsutaan rasistiksi, koska lumipariskunta on valkoinen

8:31 Kadun toisella puolella asuva muslimiherra vaatii, että luminainen tulee verhota burqaan

8:40 Poliisit saapuvat kertomaan, että joku on suuttunut ja kokee itsensä loukatuksi

8:42 Feministinaapuri valittaa uudelleen, että luminaisen luuta täytyy poistaa, koska se viittaa stereotyyppisesti naisen rooliin

8:43 Tasa-arvoministeri saapuu ja uhkaa vankeusrangaistuksella

8:45 YLE-uutistoimitus ilmaantuu paikalle ja haluavat tietää näenkö eron lumiukoilla ja luminaisilla. Vastaan: " Snowballs", jolloin minua kutsutaan seksistiseksi

9:00 Olen uutisissa epäiltynä terrorismista, rasismista, homofobiasta

9:10 Minulta kysytään onko minulla rikoskumppaneita ... Eläinsuojelu huostaanottaa koirani

Tällaisessa maailmassa me elämme ja pahemmaksi menee.

Minä? Halusin vain tehdä lumiukon

---

Tämä tarina voisi ihan hyvin olla tosi.

Tämäntasoista analyysiä enemmän kiitos.

Vierailija
36/37 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina lumiukosta:

Koko yön oli satanut lunta niin....

8:00 Tein lumiukon

8:10 Feministi saapui paikalle ja kysyi miksi en tehnyt luminaista.

8:15 Joten tein luminaisen.

8:17 Feministinaapurini valitti luminaisen pulleista rinnoista ja väitti että pidän luminaista objektina.

8:20 Lähistöllä asuva homopari kiukustui ja heidän mielestään kaksi lumiukkoa olisi ollut parempi

8:22 Ohikulkenut transihminen kysyi miksen voinut tehdä vain lumihenkilöä irtonaisilla osilla

8:25 Kadun päässä asuvat vegaanit valittivat porkkananenästä, koska porkkana on ruokaa eikä niillä pidä koristella lumiveistoksia

8:28 Minua kutsutaan rasistiksi, koska lumipariskunta on valkoinen

8:31 Kadun toisella puolella asuva muslimiherra vaatii, että luminainen tulee verhota burqaan

8:40 Poliisit saapuvat kertomaan, että joku on suuttunut ja kokee itsensä loukatuksi

8:42 Feministinaapuri valittaa uudelleen, että luminaisen luuta täytyy poistaa, koska se viittaa stereotyyppisesti naisen rooliin

8:43 Tasa-arvoministeri saapuu ja uhkaa vankeusrangaistuksella

8:45 YLE-uutistoimitus ilmaantuu paikalle ja haluavat tietää näenkö eron lumiukoilla ja luminaisilla. Vastaan: " Snowballs", jolloin minua kutsutaan seksistiseksi

9:00 Olen uutisissa epäiltynä terrorismista, rasismista, homofobiasta

9:10 Minulta kysytään onko minulla rikoskumppaneita ... Eläinsuojelu huostaanottaa koirani

Tällaisessa maailmassa me elämme ja pahemmaksi menee.

Minä? Halusin vain tehdä lumiukon

---

Tämä tarina voisi ihan hyvin olla tosi.

Tämäntasoista analyysiä enemmän kiitos.

Sama. Ja ihanaa, kun pelkkä tarina ilman mitään nokkelia selittelyjä. Se on siinä.

Vierailija
37/37 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te kyllä parhaita! :D 

T:Ap 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä