Yritän ymmärtää mieheni käytöstä
Onko kellään muulla tämmöstä puolisoa? Puhuu kyllä ja keskustelee kun puhutaan yleisistä asioista mutta esim. jos sanon että ai kun oot ihana tai onpa kiva köllähtää viereesi tai jotain muuta vastaavaa niin minkäänlaista reaktiota mieheltä ei tule, on vaan hiljaa. En epäile etteikö tykkäisi minusta mutta tämmöinen käytös saa minut ihan ymmälleen... ja ymmärtänette varmaan miksi en kysy suoraan mieheltä :)
Kommentit (7)
Tuo on sitten ärsyttävää. Kai sinä tenttaat miestäsi yhtälailla. "Olenko mä susta kiva?". "Olenko mä sun mielestä nätti?"
Voi kun sä oot ihana.
Tiedän.
Onpa mukava köllähtää viereesi.
Niin ne muutkin ovat sanoneet.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on sitten ärsyttävää. Kai sinä tenttaat miestäsi yhtälailla. "Olenko mä susta kiva?". "Olenko mä sun mielestä nätti?"
Mikä on ärsyttävää? Se ettei mies sano mitään vai että "lepertelen"? No en tosiaan kysele mitään tuommosia :) Ei olla mitään teinejä, vaan yli nelikymppisiä aikuisia.
Onko tuo uusi ilmiö vai onko miehesi aina ollut tuollainen? Jos ei ole uusi ilmiö niin hämmästelyyn ei ole tarvetta. Jos taas uusi ilmiö niin sitten tietenkin pitää kysyä mieheltä että mikä sinun on.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo uusi ilmiö vai onko miehesi aina ollut tuollainen? Jos ei ole uusi ilmiö niin hämmästelyyn ei ole tarvetta. Jos taas uusi ilmiö niin sitten tietenkin pitää kysyä mieheltä että mikä sinun on.
Mikä v sua oikein vaivaa?
Mä sanoin että olet ihana ja sun pitäisi tietenkin vastata, niin sinäkin hanipuppelini ja antaa suukko.
Jos sanon, että mukava köllähtää viereesi, niin tästälähtien alat sanomaan, mukava kun köllähdit höpönassuni, on niin ihanaa aina kun tulet viereeni.
Kerroppa miehelle, että tuossa tilanteessa kannattaa sanoa jotain? Voi olla, että kotoaan ei ole oppinut/saanut läheisyyttä, eikä ymmärrä miten reakoida.