Kuuntelin eilen Ylen vaalitenttiä, 1,5 tunnin jankkaus Sotesta johti minun kohdallani jo vaaliuupumukseen
Enpä taida enää jaksaa seurata noita. Kaikki lupaavat kaikkea mahdollista hyvää ilman realistista perustaa. Olen jo valinnut ehdokkaani, joten sen puolesta ihan sama.
Kommentit (10)
Jep ja sotenhan piti tuoda kaikki palvelut kaikkien saataville . Pari kuukautta ollut toiminnassa ja jo on palvelut pienentynyt huomattavasti .
Sote jankkaus oli kieltämättä vähän puuduttavaa, yhtä ja samaa, ei mitään uutta, nauha pyörii, kenelläkän ei mitään ratkaisuja, no jos ei rahat riitä niin paha ostaa vaikka mitä tekis :)
Ilmastolle olisi voinut jättää aikaa enemmänkin, siinä tuntui jäävän kaikki ihan kesken ja tarinaa tuntui riittävän, toki ei mitään uutta eikä mitään ratkaisuja siinäkään.
Hyvänen aika, tuollaisia vaalilupaukset juuri ovat, tyyliin kuka tarjoaa lapselle suurimman tikkarin.
Vierailija kirjoitti:
Jep ja sotenhan piti tuoda kaikki palvelut kaikkien saataville . Pari kuukautta ollut toiminnassa ja jo on palvelut pienentynyt huomattavasti .
Ei tässä näytä toimivan mikään palvelu kunnolla kun kaikki on tiukasti aliresursoitua. Esim. olen koittanut hakea passia ja pitäisi käydä poliisilaitoksella. Ajanvarauksssa näyttää olevan vapaita aikoja jossain kesäkuun puolella. Mahtavaa settiä :(
Kaikki puolueet puhuvat vain uudistuksista. Mitä niillä on saavutettu? Huononnuksia soteen ja julkisiin palveluihin. Voisiko joku puolue katsoa taaksepäin ja ehdottaa palaamista 90-luvulle jolloin kaikki pelasi paremmin. Lääkäriin pääsi kun oli tarve, vanhuksille riitti hoitopaikkoja ja kotihoitoon henkilökuntaa, hammaslääkäriin pääsi lyhyessä ajassa etc. Kaikki toimi paremmin kuin nykyään.
Kokoomus ei vastannut mihinkään mistä he leikaavat,,Kokoomuslaisten puhetta tänään tätä ja huomenna tota siinä on heidän puheensa..ja leikkauksista ei puhuttu mistää mistä leikataan...Tämä on sitä kokoomusta taas ja aina samaa paskaa ei puhuta oikeilla sanolla ikinä.lupaavat vaikka mitä muttä 99% paskaa mitä lupaavat..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä näytä toimivan mikään palvelu kunnolla kun kaikki on tiukasti aliresursoitua. Esim. olen koittanut hakea passia ja pitäisi käydä poliisilaitoksella. Ajanvarauksssa näyttää olevan vapaita aikoja jossain kesäkuun puolella. Mahtavaa settiä :(
Sinne voi mennä jonottamaan ilman ajanvarausta.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ei vastannut mihinkään mistä he leikaavat,,Kokoomuslaisten puhetta tänään tätä ja huomenna tota siinä on heidän puheensa..ja leikkauksista ei puhuttu mistää mistä leikataan...Tämä on sitä kokoomusta taas ja aina samaa paskaa ei puhuta oikeilla sanolla ikinä.lupaavat vaikka mitä muttä 99% paskaa mitä lupaavat..
Eivätpä muutkaan saaneet ulos sitä, mistä leikkaisivat.
Onhan se niiiiin hienoa, että kepu sai tahtonsa läpi!
Otsaluullakin jo näki, että sotesta tulee sutta ja sekundaa. Ja niinhän siitä tuli.
Ja miksi ihmeessä ne oli laitettu kahdeksi tunniksi seisomaan? Järjetöntä.