Mitä mieltä äidistä, joka istuu ryntäät paljaana ruokapöydässä keskipäivällä?
Kommentit (16)
...usein myös alkkarit jalassa ja mulla tissiliivit päällä, mutta harvoin täysissä pukeissa. Täysin luonnollista minusta. Jos on jotain vieraampia ihmisiä kylässä, niin sitten toki ollaan vaatteet päällä, mutta esim. äitiemme kylässä käydessä kyllä saatetaan liikkua alkkarit päällä ympäriinsä. Vauva on usein pelkät vaipat jalassa tai nakuna ottamassa ilmakylpyjä, mutta se lienee tavallisempaa.
Asutaan kaupungissa, eikä juuri käytetä verhoja. Voi olla, että jotain ahdistunutta naapuria ahdistaa, mutta ei välitetä.
Minun anoppini esim yhteisillä lomamatkoilla voi riisua itsensä alasti bikineitä vaihtaessaa kun muu porukka (siis esim meidön perhe ja miehen siskon perhe) istuu siinä ruokapöydässä syömässä...
Mun olis varmaan pakko kysyä häneltä, miksi ei pidä paitaa päällä?
Voisin mä istua tissit paljaina syömässä jos olisin vaikkapa yksin kotona ja potisin krapulaa tms.
Minä sovin kuvaan. Kun olen ollut väsynyt, olen istunut ruokapöydässäkin tissit paljaina imettämässä. Ja joskus myös väsyksissä unohtuu laittaa imetyksen jälkeen tissit piiloon. Ei siinä sen kummempaa.
Vieraiden aikaan joko kysyn, sopiiko imettää tässä, tai siirryn toiseen huoneeseen ja yritän muistaa laittaa vaatteet hyvin päälle kun lopetan. OK, joskus perhetuttujen läsnäollessa on unohtunut myös, ja ovat vaan sitten muutaman minuutin jälkeen muistuttaneet, että unohtuiko jotain, vai imetätkö vielä... :D
tissejäni esittele muille. Kun mulla oli vauva, annoin julkisilla paikoilla aina tuttelia tai lypsettyä maitoa.
Minusta on jokseenkin omituista näytellä rintojaan muille. Ja nyt en puhu aviovuoteesta.
te ette huomanneet, että siinä tissinjatkeena oli vauva?
Siis ilman puseroa, rintsikoita, mitään yläosaa?
Vai paitapuseron kanssa, joka on auki ja rinnat vilkkuu sieltä?
Nimittäin tuo ihan yläosa nakuna oleminen olisi musta tosi outoa, mutta mikäli kyseessä on imettävä äiti niin paitapusero auki ei olisi niin outoa vaikka rinnat sieltä vilahtaisikin.
mitäs merkitystä sillä on oliko tississä kiinni vauva. Samat tissit ne on siltikin! Mä en ole koskaan ymmärtänyt tota tissien esittelyä imetyksen varjolla juttua!
naisen pitää pitää rinnat ja pimpero vaatteiden alla piilossa ja miespuolisten vähintäänkin kanssa sukupuolielimet peitettyinä.
Itse epäilisin jonkinlaista mielenhäiriötä, jos kyläpaikassa istuisi isäntäväki nakuina keskellä päivää ruokapöydän ääressä kun menisin kylään. Ei normaalit ihmiset käyttäydy niin.
Tuli vaan tässä mieleeni että kerran eräs työkaverini luuli nähneensä minut istuvan alasti parvekkeella kun käveli päiväkävelyllä ohitse. Ei nähnyt niin hyvin että olisi havainnut että mulla oli ihonvärinen paita päällä. En suinkaan ollut alasti. Mutta mielikuvitus ja huono näkyvyys pistävät juorut liikkeelle :)
Niinpä. Tuleekohan minustakin Sellainen, kuin äitini joskus.
..olin ihanvarma että tässä puhutaan musta, kunnes mainittiin tyttäret. Itselläni siis on poika, 1.5 vuotias, jota tänään syötin ruokapöydässä tissit paljaana. Ikkunan editse kävelevän nuorehkon rouvashenkilön naama venähti ohi kävellessä, joten ihan yhtähyvin voisin siis itse olla kysymyksessä. Kävin suihkussa sillä aikaa kun poitsu oli päikkäreillä, ja kun heräsi aloin touhuamaan lounasta. Syöminen kun tuppaa olemaan nassikalla vielä vähän hakusessa niin en sitten halunnut laittaa puhtaita päälle etteivät turhaan tahriinnu. Nakuna sitten syöttelin, ja vasta ohikulkijoiden ilmeistä päättelin että näkyy varmaan ikkunoista sisään paremin kuin kuvittelinkaan vaikkei ollut valojakaan päällä....Aika luonnollista mun mielestä että pieni lapsi näkee joskus äitiään alasti. Ei kai kukaan nyt vieraita alasti kestitse kuitenkaan. Ja sairasta on tuo kyttäys sanon minä! Älkää kurkkiko ikkunoista jos alastomat ihmiset omissa kodeissaan noin ahdistaa..