Saako äänestyskoppiin ottaa eväät mukaan? Siinä päättäessä tulee nälkä
Kommentit (16)
Ttu ihmiset se mikään eväsretki ole. Päätä etukäteen, 5 sek raapustat sen numeron siihen paperiin ja sit ULOS SIELTÄ
Mulla on aina termarissa kahvit ja voipaperiin käärittynä voikkuleivät.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina termarissa kahvit ja voipaperiin käärittynä voikkuleivät.
Mulla on jälkkäriksi suklaata. Hieman tahmaantuvat paperit.
Ei saa.
Sinä et mene sinne koppiin millekään retkelle vaan tekemään sen lopullisen äänestyspäätöksen ja säällisessä ajassa, jotta muutkin pääsevät käyttämään äänioikeuttaan.
Suorita ensin kansalaisvelvollisuutesi ja sen jälkeen ala lampsia vaikka jonnekin metsään mutustelemaan eväitäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ttu ihmiset se mikään eväsretki ole. Päätä etukäteen, 5 sek raapustat sen numeron siihen paperiin ja sit ULOS SIELTÄ
Palstan heikkolahjaisille kuuluu olla armollinen
ne kopit on numeroitu, jotta woltti osaa tuoda ruokaa oikeaan koppiin
Kalakukko ja piimätölkki mulla eväänä.
Viimeksi rakensin pitsauunin äänestyskoppiin ja paistoin siinä oman pitsan, kun se vain on niin hyvää. Voi kun ne vaalivalvojat ruikutti sitä kivipölyn määrää ja uhkasivat terveysviranomaisilla jos en aivan heti vie sitä betonimyllyä pihalle.
Meet sitten äänestettyäsi syömään ravintolaan, pikaruokalaan tai ihan vaan vaalikahville ja kakulle kahvilaan. Niin moni muukin tekee.
Mä otan mukaan eväskorin, jossa viinirypäleitä, suklaata ja hyvää viiniä. Siinähän on aikaa pohdiskella puoluetta vielä
Ei mutta dildon saa ottaa