Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vanhan pojan kanssa äiti voi vielä mennä alasti suihkuun samaan aikaan?

Vierailija
25.11.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein murrosikäiset alkavat kaivata yksityisyyttä tällaisissa tilanteissa. Mutta jos ei, niin miksei sitä voisi saunotella läpi elämän. Yhteissuihkuun noin niin kuin ihan vain suihkuttelun vuoksi en menisi äitinä enää sitten, kun lapsi osaa suihkussa käydä ihan itsekseenkin.

Vierailija
2/6 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa käydään vielä ekaluokkalaisen pojan kanssa, tosin useammin käy isän kanssa kun itse en niin saunaihmisiä ole...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse käyn edelleen ja olen aina käynyt isäni kanssa saunassa, olen 26. Eikä koskaan ole ollut mitään häveliäisyystaukoa. Se on ihan ihmisestä itsestään kiinni haluaako vai eikö halua käydä yhdessä saunassa.

Vierailija
4/6 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin kuitenkin tehdä sen isältä salassa :). Se tuntui jotenkin ällöttävältä ajatuksenakin. En kyllä murrosikäisenä halunnut saunoa äidinkään kanssa, mutta nykyisin kyllä saunotaan jo äidinkin kanssa.

Vierailija
5/6 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan voi mennä kun se tuntuu ok:lta. Kuten on jo monet sanoneet, että usein automaattisesti lapsi alkaa olemaan enemmän itsekseen jossain vaiheessa jne..

Ystäväni (nainen) saunoi isänsä kanssa aina, koko teini-ikänsä ja myös nyt aikuisena. Ihan suht. normaaleja ovat..

Entinen miesystäväni oli saunonut myös koko elämänsä molempien vanhempiensa ja kaikkien sisaruksiensa kanssa yhdessä. Ja hän vasta normaali olikin.

Vierailija
6/6 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta se on ok niin kauan kuin se on lapsesta ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä