Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua imetyksen lopettamiseen!

Vierailija
25.11.2006 |

olen lopettamassa imetystä, ja kaipaisin hiukan neuvoja. kannattaa varmaan vähentää ensin imetyskertoja eikä kerrasta laittaa poikki, vai?

oletteko sitten vain antaneet tissien olla, vai onko pitänyt hiukan lypsää? (tuleeko kauheen kipeiksi ja pakkautuneisi..?)

ja kun lapsi syö jo kiinteitä ruokia, niin pitääkö imetykset korvata korvikkeella tai maidolla, vai riittääkö että syö tavallista ruokaa ja jätän vain maidottelut pois? lapsi on vuoden ikäinen. maitoa maistelee mutta ei vielä juo paljoa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeimmät on jätetty viimeiseksi. Pikkuhiljaa tilanne on ollut niin, ettei päivällä (paitsi päiväunille mennessä) ole tissuteltu ollenkaan.

Ja ruoan kanssa vaan mukista olen tarjonnut maitoa. ja muutenkin olen yrittänyt tarjota maitotuotteita paljon, että saisi kalsiumia tarpeeksi. Siis välipalalle jugurttia tai viiliä, raejuustoa ruoan kanssa jne.

Vierailija
2/3 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopeutuneet hyvin tuollaiseen asteittaiseen vähentämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan fiksuinta tosiaan vähentää imetyskerrat pikkuhiljaa vähemmiksi ja vähemmiksi. viimeiseksi jää varmaan aamuimetys, joka tuntuu olevan lapselle tärkein.

olisko lisää kommentteja?

erityisesti mietityttää vielä miten korvaan lapsen ruuassa imetykset vai korvaanko mitenkään...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi