Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla miehet kokoajan tietokoneella?

Vierailija
20.03.2023 |

Siis myös samalla kun syövät? Että vain tuijottavat konetta eikä mitään mielenkiintoa keskustella teidän kanssa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli, nykyään kantaa exän titteliä. Jaksoin aika monta vuotta tätä katsoa ja toivoa parempaa, lukuisia keskusteluja tuli aiheesta yritetty, lopputulemana että mä olin liian huomionkipeä. Sitten kun päätin lähteä alkoi ihmettely, että meillähän menee hyvin :D. Se ei tule muuttumaan eli jos tämä sinua häiritsee, kannattaa lähteä nyt eikä joskus 5 vuoden päästä. Tietokone on miehellesi se tärkein, valitettavasti.

Vierailija
2/7 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omalla tietokoneellani olen. En edes tunne ketään kokoajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan, töissä tapahtuu kaikkea mielenkiintoista ja miehen on kuunneltava koko sepostus siitä, vaikka ei ole mitään hajua kenestä tai mistä puhutaan.

Pääasia on, että kuuntelee ja esittää kiinnostunutta?

Vierailija
4/7 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mies, nainen, nuori tai lapsi , koko ajan ei kannata istua ja tuijottaa tietokonetta. Vaikka työ olisikin siitä riippuvaista. Muu aika sitten muuta.

Vierailija
5/7 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, töissä tapahtuu kaikkea mielenkiintoista ja miehen on kuunneltava koko sepostus siitä, vaikka ei ole mitään hajua kenestä tai mistä puhutaan.

Pääasia on, että kuuntelee ja esittää kiinnostunutta?

miksi hakeutua parisuhteeseen, jos ei se toinen ihminen kiinnosta? Juu ilmainen kodinhoitaja etc..mut sitten on turha itkeä, kun naiset eivät pidä miehiä kovin kummoisessa arvossa tälläisten henkisesti ikuisten teinien vuoksi.

Vierailija
6/7 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jää kyllä helposti toiseksi netille. Seksi on naisen ainoa valtti niin eihän se pitkälle riitä kiinostavuudessa.

Vierailija
7/7 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa muisto mun exästä on sen tietokonetuolin selkä. Et voi voittaa, eli lähde ajoissa tai hyväksy asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä