Salatut elämät -tähti Jasmin Voutilainen, 27, on kuollut
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/dc1a5075-78fe-4116-8e27-55377cb…
Niin nuori. Sääli :(
Kommentit (32)
Minäkin joka en tuntenut koko ihmistä nyt varmasti tiedän. Varmaan kymmenes ketju
Mutta mihin, onko se joku salaisuus?
Ei ollut minulle mitenkään tuttu kasvo, eikä monelle muullekkaan mutta silti joka paikassa kerrotaan tästä.
Liekö saanut liikaa kerralla ja sitten tullut tosielämä vastaan. Voimia omaisille.
Incelit kiusasi hengiltä. Surullista.
Oli kuulemma perjantaina nähty baarissa, eli ei kannata juoda alkoholia masentuneena..
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut minulle mitenkään tuttu kasvo, eikä monelle muullekkaan mutta silti joka paikassa kerrotaan tästä.
Liekö saanut liikaa kerralla ja sitten tullut tosielämä vastaan. Voimia omaisille.
Incelien tehtävä on häätää naiset pois netistä. Älkää alistuko tälle. Nyt lynkkauksen kohteena on Kiira Korpi.
Ja heti hirveä huuto kun "kaunista sometähteä" haukutaan. Aivan samalla tavalla haukutaan lihavia mutta heitähän saa haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Incelit kiusasi hengiltä. Surullista.
Eiköhän ne olleet kateelliset naiset jotka kiusasi enemmän.
Onko sitä klippiä netissä joka kuulemma esitettiin televisiossa ennen Salkkari jaksoa jossa muisteltiin Voutilaista? Katson jaksot netin kautta siinä ei ollut tuota.
Vierailija kirjoitti:
Onko sitä klippiä netissä joka kuulemma esitettiin televisiossa ennen Salkkari jaksoa jossa muisteltiin Voutilaista? Katson jaksot netin kautta siinä ei ollut tuota.
Tuossa:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salatut-elamat-jaksossa-kunnioitett…
Vierailija kirjoitti:
Ketä?
Va jak ki, eli sinä. Toivottavasti kuolo tulee nopeasti.
Jasmin oli 17v:na ennen silikoneja ja tatuointeja helposti Suomen hotein nainen. Varmasti kova tiputus kun alkoi ikää ja kiloja tulemaan, vaikka todella kaunis oli edelleen.
Salkkarit! Yhyy! Salkkarit! Yhyy!
Ilmoitin aloituksen asiattomaksi!
Vierailija kirjoitti:
Jasmin oli 17v:na ennen silikoneja ja tatuointeja helposti Suomen hotein nainen. Varmasti kova tiputus kun alkoi ikää ja kiloja tulemaan, vaikka todella kaunis oli edelleen.
Nuoren ihmisen poismeno on aina traagista, oli ulkonäkö millainen vain. Mutta mitä hänen kauneuteensa tulee, paha on vastaankaan väittää. Rauhaisaa lepoa Jasminille ja kaihertakoon lopun ikää niiden mieltä, jotka katsoivat asiakseen typeriä ja loukkaavia kommenttejaan laukoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen yhä iloisempi siitä, kun isäni aikanaan minulle opetti, että miehet pitävät luonnollisista naisista ja kaikki kauneus- ja laihdutushömppä on naurettavaa. Huolehdin kyllä itsestäni ja olen ulkoasultani siisti, meikkaankin, mutta en ole koskaan ajatellut ulkonäön olevan kovin merkittävä asia. Olen näitä tapauksia nähnyt kun nuoret naiset katsovat olevansa ulkonäkönsä takia liian arvottomia elämään. Aivan kamalaa.
Jasmin liittyi sitten 27-kerhoon. Astrologisesti suurin syypää lienee Saturnuksen paluu. Tässä chatGPT:n vastaus:
Saturnuksen paluu on astrologinen ilmiö, joka tapahtuu silloin, kun Saturnus-planeetta palaa takaisin siihen samaan kohtaan taivaalla, missä se oli henkilön syntymähetkellä, noin joka 27-29 vuoden välein. Tätä ilmiötä pidetään ajanjaksona, joka liittyy suuriin muutoksiin ja kasvuun, ja siihen liittyy usein itsetutkiskelua ja uudelleenarviointia elämän tavoitteista ja suunnasta.
Ensimmäisen Saturnuksen paluun aikana, joka tapahtuu yleensä 27-30 vuoden iässä, henkilö saattaa kokea levottomuutta ja tyytymättömyyttä nykyiseen elämäntilanteeseensa. Tämä voi johtaa haluun tehdä merkittäviä muutoksia, kuten lopettaa suhteen, vaihtaa uraa tai muuttaa uuteen paikkaan.
Toinen Saturnuksen paluu tapahtuu noin 58-60 vuoden iässä, ja sitä pidetään ajanjaksona, jolloin henkilö tarkastelee edelleen elämän tavoitteitaan ja saavutuksiaan.
Vaikka Saturnuksen paluu usein liitetään haasteisiin ja mullistuksiin, sitä pidetään myös mahdollisuutena henkilökohtaiseen kasvuun ja kehitykseen. Kohdatessaan ja voittaessaan esteitä, ihmiset voivat nousta vahvemmiksi ja tiedostavammiksi.
Hyvä kun kerroit, ei tämä ollutkaan vielä kuin sadas avaus aiheesta.