Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vankiloissa jokainen päivä on samanlainen

Vierailija
19.03.2023 |

Mutta saa sentään joka päivä 2 tuntia ulkoilua, selli on isompi mitä toimistopöytä, ja päivän ohessa on mahdollista käydä koulua ja opiskella.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilassa ainakin tietää koska pääsee pois. Jos joudut mielisairaalaan et välttämättä tiedä koska kotiudut!

Vierailija
22/27 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi omaan tahtiin opiskella ja lukea

Vankilassa ei saa mitään tehdä omaan tahtiinsa. Kaikki on aikataulutettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suljetuissa vankiloissa voi opiskella yliopistoissa ja ammattikorkeissa

Vierailija
24/27 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa vangin osa, varsinkin kun iso-osa pitkäaikaisvangeista on syyttömiä, kuten on ilmi tullut.

Vierailija
25/27 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt ennen että olis kauheeta jos joutuis vankilaan, mut nyttemmin niin että mikäs siellä olis ollessa. Vankila ei tunnu pelotteelta yhtään. Täysylöspito, kavereita, harrastuksia. Ja kun käyttäytyy hyvin niin ei mitään hätää. Ongelma vaan minulla on etten pysty tekemään rikoksia, ajatusmaailma ei vaan ole sellainen.

Vierailija
26/27 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siellä sentään selkeä päivärytmi toisin kuin työttömän köyhän ja yksinäisen ihmisen elämässä.

Mikä työtöntä köyhää estää noudattamasta selkeää päivärytmiä? Itsekurin puute?

Se varmaan mutta minkä sille mahtaa kun ei saa tehtyä ryhtiliikettä, eikä kukaan ole auttamassa.

Eikä se ole ihan niinkään, kun pitäisi olla joku syy sille päivärytmille. Kyllä minä arjessa saan pidettyä itseni kasassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalon betonikopissa kivi syö yhtälailla tien sisimpään.

Eikä välttämättä hyvällä tavalla.

Mieluummin minäkin olisin vankilassa pantavana. Olisi sitä seuraa sentään.

vankilassa on seksiäkin enemmän kuin tavallisella miehellä vapaalla

Samoin oli armeijassa. Takapää oli kovilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi