Vankiloissa jokainen päivä on samanlainen
Mutta saa sentään joka päivä 2 tuntia ulkoilua, selli on isompi mitä toimistopöytä, ja päivän ohessa on mahdollista käydä koulua ja opiskella.
Kommentit (27)
Saisi omaan tahtiin opiskella ja lukea
Vankilassa ei saa mitään tehdä omaan tahtiinsa. Kaikki on aikataulutettu.
Ei suljetuissa vankiloissa voi opiskella yliopistoissa ja ammattikorkeissa
Ei ole helppoa vangin osa, varsinkin kun iso-osa pitkäaikaisvangeista on syyttömiä, kuten on ilmi tullut.
Mä oon miettinyt ennen että olis kauheeta jos joutuis vankilaan, mut nyttemmin niin että mikäs siellä olis ollessa. Vankila ei tunnu pelotteelta yhtään. Täysylöspito, kavereita, harrastuksia. Ja kun käyttäytyy hyvin niin ei mitään hätää. Ongelma vaan minulla on etten pysty tekemään rikoksia, ajatusmaailma ei vaan ole sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siellä sentään selkeä päivärytmi toisin kuin työttömän köyhän ja yksinäisen ihmisen elämässä.
Mikä työtöntä köyhää estää noudattamasta selkeää päivärytmiä? Itsekurin puute?
Se varmaan mutta minkä sille mahtaa kun ei saa tehtyä ryhtiliikettä, eikä kukaan ole auttamassa.
Eikä se ole ihan niinkään, kun pitäisi olla joku syy sille päivärytmille. Kyllä minä arjessa saan pidettyä itseni kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalon betonikopissa kivi syö yhtälailla tien sisimpään.
Eikä välttämättä hyvällä tavalla.Mieluummin minäkin olisin vankilassa pantavana. Olisi sitä seuraa sentään.
vankilassa on seksiäkin enemmän kuin tavallisella miehellä vapaalla
Samoin oli armeijassa. Takapää oli kovilla.
Vankilassa ainakin tietää koska pääsee pois. Jos joudut mielisairaalaan et välttämättä tiedä koska kotiudut!